Több mint félmilliárd aktív felhasználó a WhatsApp táborában
Az egyik legnépszerűbb mobilos üzenetküldőként ismert WhatsApp újabb mérföldövet tudhat magáénak, ugyanis aktív felhasználóinak száma átlépte a félmilliárdot. A már a Facebook kezében lévő szolgáltatás egyre népszerűbb, és számos mobilplatformon elérhető.
A WhatsApp szolgáltatás népszerűsége az elmúlt hónapokban látványosan megugrott az újoncoknak köszönhetően, akik Brazíliából, Indiából, Mexikóból és Oroszországból csatlakoztak az amúgy is népes felhasználói táborhoz. Érdekesség, hogy a legtöbb mobil platformon (pl. Android, Windows Phone, iOS, BlackBerry 10 stb.) elérhető szolgáltatás keretén belül naponta 700 millió fotót és 100 millió videót küldenek egymásnak a júzerek világszerte – ennek fényében nem is meglepő, hogy a Facebook anno lecsapott a WhatsAppra.
A WhatsApp képviselői elárulták a mérföldkő elérésének bejelentésekor, hogy ez még csak a kezdet, s hamarosan egy sor cool újítással rukkolnak majd elő, melyek tovább növelhetik a szolgáltatás népszerűségét.
[Forrás: IntoMobile]; Kép: mindtheproduct.com
Kapcsolódó cikkek
- Spamirtásba kezdett a Facebook
- Büntetni fogják a lájk-kéregetőket
- Tematikus álláskínálat a Facebookon
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A Facebook kibabrált a nagy technológiai cégekkel
- YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
- Új funkciók a Facebook Messenger iOS változatában
- Az adatbiztonságot veszélyezteti a Facebook új profi arcfelismerő rendszere
- LInKE: személyre szabott tartalom nem csak ismerősöktől
- A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.