Jelentősen nőtt az appok száma a Windows Phone áruházban
Tavaly óta majdnem megduplázódott a Windows Phone alkalmazások száma. Az egy évvel ezelőttihez képest jóval több appot tölthetnek le a felhasználók.
A Windows Phone operációs rendszerre elérhető alkalmazások közel sem mutatnak olyan gazdag, változatos képet, mint a két vezető platform, az Android vagy az iOS esetében, ám a WP appok is szépen gyarapodnak.
A Microsoft elmondása szerint már több mint 300 ezer alkalmazás érhető el az áruházban. Ez a szám decemberben még csupán 200 ezerre rúgott. A fejlesztők száma is gyarapodott az elmúlt időszakban, mintegy 50%-kal többen készítenek WP-s applikációkat, mint korábban.
Az alkalmazások között a legfelkapottabbakat is megtalálják a userek. Immáron az Instagram, a Vine is elérhető a platformra. Ám még így is hosszú út áll a Microsoft előtt, mire a lyukakat befoltozza, hiszen többek között a YouTube sem érhető el egyelőre a Windows Phone mobilokra.
Forrás: Engadget.com; Kép: dailytech.com
Kapcsolódó cikkek
- 150 ezer felett az appok száma a Windows Phone áruházban
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- A Szigeten mutatkozik be a „Jeles” gyermek jelnyelvi oktató mobilapp
- Az ApróSéf már iPhone-on is elérhető
- Mobilalkalmazás segíti a látássérültek tájékozódását a San Franciscó-i reptéren
- Android Wear támogatással bővült a Facebook Messenger
- Számolj vissza a Szigetig!
- The Mobile Bay: a mobilról torrentezőkre is gondolt a The Pirate Bay
- Jól muzsikált a Huawei a második negyedévben
- Frissült a Messenger Windows Phone-ra szánt változata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.