Elküldte első Twitter-üzenetét az angol királynő
II. Erzsébet halad a korral. A brit uralkodó pénteken elküldte első személyes Twitter-üzenetét.
A 88 esztendős II. Erzsébet királynő nyitotta meg a londoni Tudománytörténeti Múzeum új, Information Age című nagyszabású kiállítását, amely az információs korszak fejlődésének legjelentősebb mérföldköveit mutatja be. Az uralkodó - 93 éves férje, Fülöp edinburghi herceg társaságában - megtekintette a kiállítást, majd Ian Blatchford, a múzeum igazgatója megkérte, hogy az udvar már korábban létrehozott, @BritishMonarchy címen követhető Twitter-olalán küldje el első üzenetét.
A királynő 600 meghívott vendég előtt tette közzé a közösségi portálon, hogy örömére szolgál az Information Age című kiállítás megnyitása a "@ScienceMuseum"-ban. Az uralkodó az "Elizabeth R." szignóval látta el élete első személyes Twitter-üzenetét.
A királynőről – aki a II. világháború idején, 18 éves hercegnőként autószerelői képesítést szerzett, és a brit hadsereg teherautóit javította – régóta köztudott technikai érdeklődése, és az is, hogy egyáltalán nem idegenkedik az internet és a mobiltávközlés legújabb eszközeinek használatától sem. Öles szalagcímek adták az alattvalók tudomására, amikor II. Erzsébet királynő 2003-ban elküldte első sms-üzenetét, két évre rá megvásárolta első iPod multimédiás lejátszóját, tavalyelőtt pedig megrendelte első iPad táblagépét is.
A brit uralkodó azonban már ifjúkorában is értékelte az elektronikus média fejlődésének jelentőségét. Nagy-Britanniához és a Nemzetközösséghez intézett karácsonyi beszédét először 1957-ben sugározta egyenes adásban a BBC televízió. Az akkor 31 éves királynő kifejezte reményét, hogy "ez az új médium" személyesebbé és közvetlenebbé teszi karácsonyi üzeneteit népei számára. A csaknem hat évtizeddel ezelőtti közvetítésben hozzátette: az, hogy "néhányan Önök közül ma láthatnak is engem, csak egy újabb példája a körülöttünk zajló változások gyorsaságának..."
Kapcsolódó cikkek
- Eltűnhetnek a bejegyzések a Facebookról
- Steve Ballmer írta a kék halál szövegét
- Öncenzúrára késztet a Facebook és a Twitter
- A Twitteren debütált Michael Jackson új videoklipje
- Lemondott Twitteren az ál-Medvegyev
- A Skype Windows 8.1 frissítésével az üzenetek utólag is szerkeszthetők
- Jövőre kezdik meghódítani az angol utakat a vezető nélküli autók
- Növekedési pályán a veszteséges Twitter
- Eltűnik az üzenetküldés a Facebook mobilappjából
- Twitteren panaszkodott a légitársaságra, ezért leszállították a gépről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.