Élő web 2.0 társasjáték indul
November 20-án startol hazánkban: A szoba, Magyarország első élőben közvetített webreality társasjátéka. A vállalkozó kedvű szereplők egy üres szobából indulva egy hónapon át több milliós nyereményért küzdenek, a nézők pedig interaktívabbak lehetnek, maguk is szinte játékosokká válnak.
Néhány hét és kezdetét veszi hazánk első webes társasjátéka, amely valódi reality show, hiszen a résztvevők értékes nyereményekért küzdenek.
A játék célja, hogy a versenyzők berendezzék A szobát, amely beköltözésükkor – egy konyhasarkot és a beépített kamerákat leszámítva – teljesen üres. Egyszerre mindig két játékos küzd egymással és minden lakónak három napja van bebizonyítani, hogy ő a menőbb. Ha ez idő alatt nem nyeri el a nézők szimpátiáját, pakolhat, és máris új játékost szavaznak be a helyére. Ha viszont a közönségnek tetszik a játéka, újabb három napot maradhat.
Az élő web 2.0 társasjáték a www.aszoba.hu weboldalon fog futni, amelyet mobilra és tabletre is optimalizálnak. A casting elkezdődött, de maradt még pár hely: 18 év felettiek jelentkezhetnek az info@aszoba.hu e-mail címen.
– Magyarországon egyedülálló, de még a világon sem szokványos a 0-24-ben közvetített, interaktív, online reality műsorformátum. A fiatalabb generáció egyre inkább az internet irányába terelődik, de egyébként is jellemző rájuk a multitasking viselkedés – mondja dr. Kirády Attila, A szoba kreatív producere. – Ebben a valóságshowban amellett, hogy a nézők percről percre követhetik az eseményeket mobilon, tableten, asztali gépen, sőt összefoglalóit a televízióban is, interaktivitásukkal maguk is beszállnak játékba. A be- és kiszavazások mellett ők irányítják a lakók életét, döntenek elvégzendő feladatokról, jutalmazzák és büntetik a szereplőket. Utánaolvashatnak kulisszáknak, kommentelhetnek, adott időben pedig chat-kapcsolatba léphetnek a játékosokkal.”
A játékosok a külvilágtól elzárva, gondolkodtató, ügyességi, műveltségi, illetve szórakoztató feladatok taktikus megoldásával szerezhetik meg a mindennapjaikhoz szükséges berendezési tárgyakat. De, hogy ágy vagy Xbox jár-e nekik az első nap? Természetesen ezt is a nézők szavazzák meg, várhatóan nem kis feszültséget generálva a lakók között.
Az nyer, aki a 30. napon este A szobában tartózkodik, és szimpatikusabb a nézőknek, mint a társa. A tét nem kicsi, hiszen valaki a játék végén mindent visz: az összes bútort, elektromos berendezést és egyéb tárgyi javakat, amelyeket a lakók egy hónap alatt összegyűjtöttek, több millió forint értékben. Az interaktív nézők között pedig naponta sorsolnak különböző nyereményeket.
Kapcsolódó cikkek
- Internetadó - Útdíj a digitális országúton is?
- A Hírközlési Érdekegyeztető Tanács is az internetadó tervének visszavonását sürgeti
- A kábeltelevíziós szövetség tiltakozik az adó bevezetése ellen
- Internetadó - Az informatikai szövetség a javaslat visszavonását követeli
- Gigabájtonként 150 forint lesz az internetszolgáltatás adója
- Szétfeszíti eddigi életünk kereteit a web és a mobil
- Izgalmas fejlemények a népszerű randijáték legújabb epizódjában
- A JátékNet webáruház 2014-ben az Ország Boltja
- Szadista és pszichopata személyiségjegyei lehetnek a „trolloknak”
- Internet Hungary: bárkiből lehet milliomos a digitális forradalom korában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.