Megváltozik a Google rangsorolási algoritmusa
A Google bejelentette, hogy április 21-től megváltozik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát weboldalak.
A Google bejelentése szerint április 21-étől új algoritmus lép életbe. A rangsorolás során a mobileszközökön a mobilbarát oldalak élveznek majd előnyt. A mobileszközökön végrehajtott keresések során innentől kezdve előnyt élveznek azok a weboldalak, amelyek az ilyen típusú eszközökön is jól használhatóak.
A Google közleménye szerint az új algoritmus globálisan lesz elérhető, a magyar nyelven is. Az új rangsorolásnak: „jelentős hatásai lesznek a találati listára". Mindez azt jelenti, hogy a mobileszközökön végrehajtott kereséseknél egyes weboldalak előnyt élveznek majd, és emiatt megváltozik a keresésekre adott találatok sorrendje is.
A korábbi adatok szerint a keresések közel fele ma már mobileszközökről zajlik. Magyarországon ez az adat még 15% körül alakul, ám nagyon dinamikusan nő, és egyes területeken a mobilról érkező látogatók aránya akár 30% felett is lehet. Azok a weboldalak, amelyek nem rendelkeznek mobilbarát megjelenítéssel komoly piacvesztést könyvelhetnek el a közeljövőben.
Az új rangsorolás révén a felhasználók könnyebben találnak majd releváns, jó minőségű és az eszközükre optimalizált tartalmat. Mindez pedig növeli majd a felhasználói élményt is.
Kép: mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Önmagát tanító videojáték-programot fejlesztett a Google
- Önmagát tanító videojáték-programot fejlesztett a Google
- Továbbra sem nyereséges a YouTube
- Továbbra sem nyereséges a YouTube
- Elstartolt a gyerekbarát YouTube az USA-ban
- Elstartolt a gyerekbarát YouTube az USA-ban
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Február 23-án érkezik a YouTube gyerekbarát változata
- Február 23-án érkezik a YouTube gyerekbarát változata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.