Elengedi a tranzakciós díjat az airBaltic, ha PayPallal fizetünk
A PayPal és az airBaltic légitársaság SeatSale akciójának keretében április 8-a és 30-a között a PayPallel fizettet repülőjegyek után nem kell tranzakciós díjat fizetni.
A lett légitársaság és a biztonságos online fizetési megoldásairól ismert PayPal közös promóciója keretében 60 célállomás közül válaszhatnak az utazni vágyó utasok. A repülőjegyet PayPallel fizető vásárlók mentesülnek az online foglalás feldolgozásához kapcsolódó vissza nem térítendő költségek kifizetése alól.
Az ajánlat minden airBaltic célállomásra érvényes, többek között olyan városokkal mint Róma, Dubrovnyik, Nizza, és Barcelona. A promócióban nincs alsó értékhatár, vagy speciális kód, az egyetlen feltétel, hogy a PayPal használatával kell kifizetni a repülőjegyet. A SeatSale az airBaltic a legnagyobb értékesítési kampánya, és a társaság más promóciójával, akciós ajánlataival párhuzamosan is érvényes. Ugyancsak a vásárlók kényelmét szolgálja, hogy a PayPal által feldolgozott fizetések helyi pénznemben lesznek megadva (PLN, USD, CZK GBP, DKK, SEK, NOK, CHF).
Kép: 99bitcoins.com
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- Az online vásárlók 48%-a neten is fizet bankkártyával
- Az online vásárlók 48%-a neten is fizet bankkártyával
- Visa-val is lehet fizetni közösségi hálókon
- Visa-val is lehet fizetni közösségi hálókon
- 100GB OneDrive tárhelyet kaphatnak a Dropbox felhasználók
- 100GB OneDrive tárhelyet kaphatnak a Dropbox felhasználók
- iPad segítségével landolt egy repülőgép
- iPad segítségével landolt egy repülőgép
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.