Az IDS is belekóstol az elektronikus útdíjfizetésbe
Új szolgáltatást vezetett be az IDS. Az elektronikus útdíjfizetési rendszer révén az ügífelek egyszerűen, készpénz nélkül fizethetik az útdíjat.
2015 áprilisától kezdődően az IDS ügyfelei ezzel a kényelmes, biztonságos, ellenőrizhető fizetési módszerrel egyenlíthetik ki az útdíjakat Európa-szerte. A szolgáltatás működtetéséhez az IDS Európa egyik piacvezető útdíjfizetési rendszer szolgáltatóját, a Plose-t választotta partneréül.
A Plose-val való partneri együttműködésnek köszönhetően az IDS ügyfelei a legjobb üzemanyag-szolgáltatókkal és útdíjfizetési rendszer szolgáltatókkal működhetnek együtt mind a minőség, mind az ár-érték arány tekintetében, maximális választási rugalmasság mellett.
A partneri együttműködés az alábbi előnyöket nyújtja az IDS ügyfeleinek:
- közvetlen hozzáférés Európa legnagyobb koncessziós cégeihez és útdíjszedőihez;
- versenyképes díjak és feltételek;
- teljes körű felügyeletet biztosító hatékony folyamatok, informatikai platformok és számlázás;
- profi, hatékony, udvarias, több nyelven beszélő személyzet;
- nem kell készpénzelőleget adni a sofőröknek.
Kapcsolódó cikkek
- Kimaradások voltak az Instagram szolgáltatásában
- UPC: ismét elérhető a szolgáltatás
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Jól járnak a felhasználók a Samsung és a Microsoft partnerségével
- Jelszómentes bejelentkezés felé veszi az irányt a Yahoo
- Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának
- A UPC DTH négy országban teszi elérhetővé a Fine Living és a Food Network csatornát
- A Google bemutatta az Android Payt
- Megérkezett a UPC online TV-csatorna kínálata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.