Mesterséges intelligencia szűri a spameket a Google-nál
Mesterséges intelligencia hálózatot telepített a Google a spamek ellen a Gmail postafiókokban.
A Google által telepített mesterséges intelligencia segít kiszűrni a nem kívánatos leveleket a Gmail postafiókunkban. A rendszer figyeli a felhasználó szokásait, és ez alapján próbálja kitalálni illetve kiszűrni, hogy milyen típusú hírlevelek vagy promóciók érdeklik az illetőt. A Gmail most még jobban kiszűri azokat a leveleket, melyek látszólag egy ismerőstől jöttek, de valójában idegentől.
A Google eközben a másik oldalnak is segít a Postmaster Tools alkalmazással. Ez olyan cégeknek segít, akik nagy mennyiségben küldenek ki leveleket. Azok a vállalatok, amelyek megfelelnek a Google által előírt elvárásoknak, információt kapnak arról, hogyan kezeli a Google a leveleiket. Például egy utazási iroda megtudhatja, hányszor kerül a repülőjegy foglalásokkal kapcsolatban küldött levele a spamek közé, és hogyan tudná ezt elkerülni.
Mindenki számára hasznos ez, hiszen a cégeknek nem kell attól rettegni, hogy a fontos információkat tartalmazó levele a kukába kerül, a felhasználóknak pedig nem kell a szemétben turkálnia ahhoz, hogy megtalálja azt, amire szüksége van.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Austinban tesztelik a Google vezető nélküli autóit
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja
- Steve Wozniak: a robotok háziállatként tartanak majd minket
- Már élesben teszteli legújabb robotautóit a Google
- A Street View-val a Yosemite hegységet is megmászhatjuk
- A Google eltávolítja a bosszúpornó oldalakat a keresőből
- A Google beszállt az online oktatást megreformáló Duolingóba
- 8K videotámogatást kapott a YouTube
- Nem fognak megölni minket a robotok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.