Mesterséges intelligencia szűri a spameket a Google-nál
Mesterséges intelligencia hálózatot telepített a Google a spamek ellen a Gmail postafiókokban.
A Google által telepített mesterséges intelligencia segít kiszűrni a nem kívánatos leveleket a Gmail postafiókunkban. A rendszer figyeli a felhasználó szokásait, és ez alapján próbálja kitalálni illetve kiszűrni, hogy milyen típusú hírlevelek vagy promóciók érdeklik az illetőt. A Gmail most még jobban kiszűri azokat a leveleket, melyek látszólag egy ismerőstől jöttek, de valójában idegentől.
A Google eközben a másik oldalnak is segít a Postmaster Tools alkalmazással. Ez olyan cégeknek segít, akik nagy mennyiségben küldenek ki leveleket. Azok a vállalatok, amelyek megfelelnek a Google által előírt elvárásoknak, információt kapnak arról, hogyan kezeli a Google a leveleiket. Például egy utazási iroda megtudhatja, hányszor kerül a repülőjegy foglalásokkal kapcsolatban küldött levele a spamek közé, és hogyan tudná ezt elkerülni.
Mindenki számára hasznos ez, hiszen a cégeknek nem kell attól rettegni, hogy a fontos információkat tartalmazó levele a kukába kerül, a felhasználóknak pedig nem kell a szemétben turkálnia ahhoz, hogy megtalálja azt, amire szüksége van.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Austinban tesztelik a Google vezető nélküli autóit
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja
- Steve Wozniak: a robotok háziállatként tartanak majd minket
- Már élesben teszteli legújabb robotautóit a Google
- A Street View-val a Yosemite hegységet is megmászhatjuk
- A Google eltávolítja a bosszúpornó oldalakat a keresőből
- A Google beszállt az online oktatást megreformáló Duolingóba
- 8K videotámogatást kapott a YouTube
- Nem fognak megölni minket a robotok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.