Kínai okostelefonok szervize indul
Kütyü Magazin, 2015. szeptember 8. 15:33
Kínai telefonok szervizelése indul. A kinaitelefonjavitas.hu oldal nem csak egyszerű tájékoztatást nyújt a szerviz által nyújtott lehetőségekről, de gyors díjkalkulációra is van lehetőség.
Egyre többen rendelnek egyenesen Kínából mobiltelefont, mert jóval olcsóbban juthatnak hozzá nem csak közepes minőségű, hanem egészen kiváló minőségű okostelefonhoz is. Az olcsóság ára, hogy ha meghibásodik a készülék, még a garanciális időn belül is hihetetlenül nehéz, körülményes a javíttatás, a garancián kívül pedig szinte lehetetlen, mert eddig nem volt kihez fordulni Magyarországon. Ez változik most meg a szervizünk megnyitásával -- jelentette ki Csernai Kata, Dual SIM szakértő, az szerviz ügyvezető igazgatója.
A prémium kategóriás kínai okostelefonok semmivel sem rosszabbak, s nem romlanak el gyakrabban, mint az Európában jól ismert márkák telefonjai, igaz a 20-30 ezer forintos szürke importból származó kínai okostelefonokkal már több gond, meghibásodás fordulhat elő -- osztja meg tapasztalatait a kínai okostelefonokat forgalmazó dualsimsmartphones.hu webáruházat is üzemeltető cégvezető. Hozzátette, a szerviz elindítását is a webáruház látogatói inspirálták hozzászólásaikkal.
A leggyakoribb hibajelenség, hogy a telefont nem lehet tölteni, illetve a törött kijelző. A töltési gond javítása általában néhány ezer forintból megoldható, a kijelző csere viszont jóval drágább, munkadíjjal együtt elérheti a 35-50 ezer forintot. Mivel az alacsonyabb árkategóriás kínai telefonok újonnan kerülnek ennyibe, ezeknél a készülékeknél többnyire nem érdemes kijelzőt cserélni. Gyakori kívánság még a szoftverfrissítés, illetve probléma, hogy a telefon "lefagy", újraindul. Ezek a jelenségek általában a ROM sérülése miatt történnek, amelyek a különféle rootolt ROM-ok telepítése, vagy a hozzá nem értő ROM telepítése okoz.
A kinaitelefonjavitas.hu háttérrendszere a szervizmunkát gyorsabbá, rugalmasabbá teszi, úgy alakították ki, hogy az előkalkulációtól és a hibabejelentéstől kezdve a teljes adminisztrációt automatizálták. A részletes árajánlattól kezdve a javítás folyamatának minden fontosabb lépéséről - például arról, hogy mikor lehet átvenni a javított készüléket-, e-mailban értesítést kap az ügyfél. Az oldal automatikusan számláz és lehetőséget nyújt a bankkártyás fizetésre is.
Készülék javítását öt munkanapra vállalják, ami a raktáron nem lévő alkatrészek beszerzésének idejével nőhet akár két-három héttel is. "Rengeteg gyártó készülékét használják Magyarországon, ezért nagyon nehéz megjósolni, hogy milyen speciális alkatrészeket érdemes raktáron tartanunk. Mivel gyakorlatilag senki más nem vállalja ezeknek a típusoknak a javítását, bízom benne, hogy ki fogják várni az ügyfelek az alkatrészek beszerzési idejét" - jelentette ki Csernai Kata, Dual SIM szakértő. Hozzátette, hozott alkatrészt nem használnak fel a javításhoz, mert az garanciális problémákhoz vezethet.
Kapcsolódó cikkek
- Előre telepített kártevők a kínai mobilokon
- Lenovo PHAB Plus - a tablet+telefon hibridek újragondolása
- Mire jó két szelfikamera egy mobilban?
- Már nem titok a honor 7 ára
- A 8 GB-nál kevesebb tárhelyű WP 8.1-es mobilok nem kapnak Windows 10 frissítést
- EVOLVEO Easyphone D2 – androidos okostelefon időseknek és gyengénlátóknak
- EISA díjas a Galaxy S6 és a Samsung ívelt képernyős TV-je is
- A Honor zászlóshajója megérkezett Európába
- Porto és Modena: két Coolpad telefon a magyar piacon
- Négy EISA díjat söpört be az LG Electronics