A nagykereskedelemben erősít az Invitel
Új szervezeti egység jön létre az aktívabb nemzetközi szerepvállalásra, és teljessé válik az ügyfélfókuszú működés a belföldi ügyfelek kiszolgálásában is.
Az Invitel Zrt. a hazai távközlési piac nagykereskedelmi szegmensének egyik legjelentősebb, több területen piacvezető szereplője. Szolgáltatásainak alapvető infrastrukturális bázisát a társaság több mint 9000 km hosszú optikai gerinchálózata jelenti, melyre építve többek között korszerű Carrier Ethernet szolgáltatásokat is nyújt mintegy 250 nagykereskedelmi partnerének: vezetékes és mobil távközlési szolgáltatóknak, kábeltelevíziós társaságoknak és nemzetközi társszolgáltatóknak.
A meglévő szervezeti keretek átalakításával az Invitel középpontba helyezi az ügyfélcentrikus működést. Az önálló szervezeti egységek létrehozásával tovább erősödik a belföldi és külföldi nagykereskedelmi partnerek dedikált kiszolgálása. Az aktívabb külpiaci szerepvállalás érdekében új szervezetként létrejön a nemzetközi nagykereskedelmi igazgatóság. Az új szervezeti egység elsődleges feladata, hogy építve az Invitel magas színvonalú gerinchálózatára és országos lefedettségű helyi hálózatára, erősítse a társaság jelenlétét a nemzetközi távközlési piacon. Az új terület vezetésére Kapitány Beatrix kapott megbízást. A szakember az elmúlt években a British Telecomnál, a GTS-nél és a Deutsche Telekomnál töltött be nagykereskedelmi értékesítési igazgatói és stratégiai vezetői pozíciókat. Kapitány Beatrix széleskörű nemzetközi vezetői tapasztalatokkal rendelkezik az üzleti ügyfelek kiszolgálásának fejlesztése, és a regionális piaci átalakítások menedzselésének területén.
Ezzel egyidejűleg létrejön a belföldi nagykereskedelmi igazgatóság, amelynek vezetője Barta Attila, a nagykereskedelmi területet korábban is irányító szakember. A szakterület működése is átalakul, és a legfontosabb ügyfélszegmensek (vezetékes és mobil távközlési társszolgáltatók, kábeltelevíziós társaságok) távközlési és IT igényeinek komplex kiszolgálását végző belső szervezet és működés valósul meg.
A nagykereskedelmi partnerek egyedi igényeire szabott működést tovább erősíti, hogy a részükre nyújtott szolgáltatások műszaki támogatását a jövőben dedikált üzemeltetői szakembergárda fogja ellátni.
„Az infokommunikációs piacon napjainkban általánosan tapasztalható jelenség az ügyféligények mélyreható változása. Ez a trend a nagykereskedelem területén is érvényesül: saját ügyfeleikhez hasonlóan maguk a lakossági, vagy az üzleti felhasználók számára szolgáltatást nyújtó vállalatok is egyre inkább komplex, egyedi, magas hozzáadott értékű megoldásokat várnak el a nagykereskedelmi szolgáltatóktól. Annak érdekében, hogy az Invitel tovább erősítse meglévő piaci pozícióit ebben a szegmensben, folytatjuk vállalati és nagykereskedelmi üzletágunk tavaly megkezdett szervezeti átalakítását és az ügyféligényekre fókuszáló működést a nagykereskedelem területén is kiteljesítjük” – fogalmazott Javorniczky Áron, az Invitel vállalati és nagykereskedelmi üzletágának vezetője.
”A mostani átalakításnak fontos előfeltétele volt a korábbi években megkezdett, és jelenleg is zajló intenzív hálózatfejlesztési programunk, melynek keretében országos lefedettségű, egységes IP alapú hálózatot építünk ki. A program sikerét jelzi, hogy hazánkban elsőként az Invitel képes az elismert nemzetközi szakmai szervezet, a Metro Ethernet Forum (MEF) által tanúsított Carrier Ethernet szolgáltatások nyújtására – többek között nagykereskedelmi partnerei részére. A most bejelentett szervezeti átalakítás tehát szerves folytatása az elmúlt évek fejlesztéseinek” – összegezte a nagykereskedelmi szegmenst érintő erőforrások bővítésének indokait az Invitel vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Az IT galaxis őrzői
- A Hannoveri Vásáron Obamát és Merkelt lenyűgözte az ABB legújabb, digitális technológiája
- Vodafone: 4G határok nélkül
- Korlátlan internet a mobilon, már nem csak meglévő UPC előfizetőknek
- A Magyar Telekom lesz a 2017-es vizes világbajnokság főtámogatója
- Az ABB a 2016-os Hannoveri Vásáron: fókuszban a Dolgok, Szolgáltatások és Emberek Internete
- Az MVM NET értékesítheti hazánkban elsőként a legnagyobb európai internetforgalom-cserélő szolgáltatásait
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: