A nagykereskedelemben erősít az Invitel

forrás: Prím Online, 2016. április 27. 08:50

Új szervezeti egység jön létre az aktívabb nemzetközi szerepvállalásra, és teljessé válik az ügyfélfókuszú működés a belföldi ügyfelek kiszolgálásában is.

Az Invitel Zrt. a hazai távközlési piac nagykereskedelmi szegmensének egyik legjelentősebb, több területen piacvezető szereplője. Szolgáltatásainak alapvető infrastrukturális bázisát a társaság több mint 9000 km hosszú optikai gerinchálózata jelenti, melyre építve többek között korszerű Carrier Ethernet szolgáltatásokat is nyújt mintegy 250 nagykereskedelmi partnerének: vezetékes és mobil távközlési szolgáltatóknak, kábeltelevíziós társaságoknak és nemzetközi társszolgáltatóknak.

 

A meglévő szervezeti keretek átalakításával az Invitel középpontba helyezi az ügyfélcentrikus működést. Az önálló szervezeti egységek létrehozásával tovább erősödik a belföldi és külföldi nagykereskedelmi partnerek dedikált kiszolgálása. Az aktívabb külpiaci szerepvállalás érdekében új szervezetként létrejön a nemzetközi nagykereskedelmi igazgatóság. Az új szervezeti egység elsődleges feladata, hogy építve az Invitel magas színvonalú gerinchálózatára és országos lefedettségű helyi hálózatára, erősítse a társaság jelenlétét a nemzetközi távközlési piacon. Az új terület vezetésére Kapitány Beatrix kapott megbízást. A szakember az elmúlt években a British Telecomnál, a GTS-nél és a Deutsche Telekomnál töltött be nagykereskedelmi értékesítési igazgatói és stratégiai vezetői pozíciókat. Kapitány Beatrix széleskörű nemzetközi vezetői tapasztalatokkal rendelkezik az üzleti ügyfelek kiszolgálásának fejlesztése, és a regionális piaci átalakítások menedzselésének területén.

 

Ezzel egyidejűleg létrejön a belföldi nagykereskedelmi igazgatóság, amelynek vezetője Barta Attila, a nagykereskedelmi területet korábban is irányító szakember. A szakterület működése is átalakul, és a legfontosabb ügyfélszegmensek (vezetékes és mobil távközlési társszolgáltatók, kábeltelevíziós társaságok) távközlési és IT igényeinek komplex kiszolgálását végző belső szervezet és működés valósul meg.

 

A nagykereskedelmi partnerek egyedi igényeire szabott működést tovább erősíti, hogy a részükre nyújtott szolgáltatások műszaki támogatását a jövőben dedikált üzemeltetői szakembergárda fogja ellátni.

 

„Az infokommunikációs piacon napjainkban általánosan tapasztalható jelenség az ügyféligények mélyreható változása. Ez a trend a nagykereskedelem területén is érvényesül: saját ügyfeleikhez hasonlóan maguk a lakossági, vagy az üzleti felhasználók számára szolgáltatást nyújtó vállalatok is egyre inkább komplex, egyedi, magas hozzáadott értékű megoldásokat várnak el a nagykereskedelmi szolgáltatóktól. Annak érdekében, hogy az Invitel tovább erősítse meglévő piaci pozícióit ebben a szegmensben, folytatjuk vállalati és nagykereskedelmi üzletágunk tavaly megkezdett szervezeti átalakítását és az ügyféligényekre fókuszáló működést a nagykereskedelem területén is kiteljesítjük” – fogalmazott Javorniczky Áron, az Invitel vállalati és nagykereskedelmi üzletágának vezetője.

 

”A mostani átalakításnak fontos előfeltétele volt a korábbi években megkezdett, és jelenleg is zajló intenzív hálózatfejlesztési programunk, melynek keretében országos lefedettségű, egységes IP alapú hálózatot építünk ki. A program sikerét jelzi, hogy hazánkban elsőként az Invitel képes az elismert nemzetközi szakmai szervezet, a Metro Ethernet Forum (MEF) által tanúsított Carrier Ethernet szolgáltatások nyújtására – többek között nagykereskedelmi partnerei részére. A most bejelentett szervezeti átalakítás tehát szerves folytatása az elmúlt évek fejlesztéseinek” – összegezte a nagykereskedelmi szegmenst érintő erőforrások bővítésének indokait az Invitel vezérigazgató-helyettese.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05