Mennyit ér 40 ezer kattintás egy sérült társulatnak?
Egy kattintás vagy suhintás most egyaránt segít a Baltazár Színház sérült színészekből álló társulatának.
A MagNet Segítő Bankkártya Programjában szereplő 200 civil szervezet egyike ugyanis a Baltazár is, melyet minden – PayPassal történő vagy hagyományos – bankkártyás vásárlással egész évben támogathatnak a közösségi bank ügyfelei annak nyereséghányadából. Épp olyan egyszerűen, mint ahogy most egy kattintással bárki gyűjthet nekik támogatást: a www.jovoltam.hu oldalon minden látogatással egyel nő a számláló, amely ha eléri a negyvenezret, a MagNet Bank 1 millió forintot utal a Színháznak.
„Ebben a színházban árad a szeretet” mondja Elek Dóra, a színházat működtető Alapítvány vezetője, aki nap mint nap azért dolgozik, hogy a sérült emberek a tehetségükből éljenek meg. A társulat működésével olyan kultúrát kíván megteremteni hazánkban, amely a társadalmi integráció lehetőségét nyújtja sérült embereknek. Célja, hogy tevékenysége nyomán a társadalmi megítélésük megváltozzon. A színház óriási szerepet játszik a fogyatékosok “másságának” elfogadtatásában, és egyben út az értelmi sérült emberek számára az össztársadalomba való integrálódáshoz.
A színészekkel készült közös film is megmutatja, hogy milyen örömöt tudunk szerezni akár egy olyan hétköznapi cselekedettel, mint egy egyszerű bankkártyás vásárlás, ha az segítséget jelent egy általunk kiválasztott civil szervezet számára. A MagNet Bank Segítő bankkártyája lehetőséget nyújt ügyfeleinek, hogy MasterCard bankkártyájuk segítségével fontos társadalmi ügyeket karoljanak fel a Bank pénzéből. A vásárlás után a MagNet automatikusan támogatja a kártyabirtokos által választott civil szervezetet. Így a jól megszokott rutinfeladatok – mint például egy hétvégi bevásárlás – újabb értelmet nyernek, hiszen a közösségi banki ügyfelek minden bankkártyás vásárlás alkalmával egyben jótékonykodnak is!
A kampány részeként, májusban JÓ GOMBOK árasztják el a város virtuális és fizikai tereit, melyeket megnyomva kiderül, hogy bizony jót cselekedett, aki ezeket működésbe hozta, hiszen egy kattintással feljebb tornázta az oldalon található számlálót. Amint az eléri a negyvenezret, a MagNet Bank a Segítő Bankkártya Programon felül is anyagi támogatást nyújt a Társulatnak.
A MagNet közösségfejlesztési igazgatója, Molnár Csaba elmondta: "Nem célunk eldönteni, hogy ki vagy mi jó. Van viszont egy fontos értékrendünk, amit szeretnénk következetesen képviselni, és ez a civil szféra segítése. Hiszem, hogy a legapróbb döntéseink, hétköznapi cselekedeteink, szokásaink határoznak meg leginkább minket. Közösségi bankként igyekszünk olyan döntési pontokat, különleges jogokat felkínálni ügyfeleink számára, melyek egyszerre segítik őket és a társadalmat a jobbá válásban."
Kapcsolódó cikkek
- Begyorsít a Facebookon a 24.hu
- A HyperX gamer fejhallgatói elsőként kapták meg a Discord tanúsítványát
- Mindentudó AP a ZyXEL-től
- Új VPN tűzfal kisvállalkozásoknak
- Új startup indult, ezúttal a rendezvényszervezés megújítására
- Ingyenes wifiszolgáltatás indul Óbuda Napján a kerület több pontján!
- Taroltak a kísérletek az interneten zajló kémiaversenyen
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra
- Milliók életét változtathatja meg a Vodafone Instant Schools Programja
- „All-in-one” átjárók KKV-knak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.