Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciója élén
Május végi tisztújító ülésén Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Média ügyvezetőjét választotta új vezetőjének az IAB Hungary Médiaszekciója. A szakembert négy jelölt közül választották a tagok a tisztségre, melyről Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója öt év után köszönt le szakmai elfoglaltságai miatt.
A Médiaszekció a 2009. évi megalakulása óta működteti a Negyedéves Online Reklámpiaci Indexet (NORI), mely részletes összpiaci információkat biztosít az abban résztvevő cégek számára a hazai digitális reklámköltések negyedéves alakulásáról.
A hazai digitális médiapiacot lefedő szekció emellett további szakmai kérdésekkel is foglalkozik, mint például a jogi és technológiai környezet alakulása, e kihívásoknak való megfelelés lehetőségei.
A következő időszakban Óhidi Zsuzsa a szekció aktívabb digitális médiapiaci platformmá fejlesztését tűzte ki céljául, ahol lehetőség szerint minden – az adatszolgáltatást is vállaló – hazai digitális kiadó aktívan képviselteti magát.
“Megtisztelő, hogy rám esett a Médiaszekció választása. A bizalmat friss gondolatokkal és látásmóddal, a vezetői munkára fordított kellő mennyiségű idővel igyekszem megszolgálni. Az IAB a hazai reklámipar egyik legfelkészültebb és legprofibb szakmai szervezete volt eddig is, s látva, tapasztalva a digitális világ változásának, fejlődésének tempóját biztos vagyok benne, hogy hatékony működése a jövőben egyre fontosabb lesz. A szakmai érdekképviselet mellett az IAB iránymutató, edukáló, és szükség esetén egységesítő tevékenysége sokat tehet hozzá ahhoz, hogy a digitális iparban rejlő lehetőségeket a lehető legjobban használhassuk ki – és ahol ez szakmailag indokolt, a médiaszereplők egyeztessenek, vitázzanak, közösen keressenek megoldásokat.”
Óhidi Zsuzsanna 2014 óta ügyvezetője, 2011 óta kereskedelmi igazgatója az egyebek között a JOY, Éva, illetve a Men’s Health magazinokat, valamint a magyar Playboyt is jegyző Marquard Media Magyarország Kft.-nek. 2003-ban kezdett a cégnél, előbb hirdetési igazgatói, később lapigazgatói szerepet vállalt. Ezt megelőzően a Sanománál és a JMG magazine kiadónál dolgozott Key Account Managerként.
Diplomáit a szombathelyi tanárképző főiskolán illetve a Budapesti Műszaki Egyetem Menedzseriskoláján szerezte. Civilben amatőr hosszútávfutó, Európa nagyvárosait járja, amikor mindezekre időt tud szakítani gyermeke és családja mellett.
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- Új fejezet a QUADRON életében
- Új ügyvezető Ricoh Europe élén
- Innovációért felelős vezetőt nevezett ki a Telenor
- Stephan Sieber a Unit4 új vezérigazgatója
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Itt a reklám, hol a reklám?
- Új kinevezések a Microsoft Magyarország vezetőségében
- Új igazgató a Schneider Electric zalaegerszegi gyárának élén
- Ismét kétszámjegyű növekedés a digitális reklámpiacon
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: