Új szövetségbe tömörülnek a VR-ipar vezető szereplői
A Samsung, az Acer Starbreeze, a Google, a HTC VIVE, a Facebook Oculus és a Sony Interactive Entertainment megalapította a VR készülékeket gyártók nemzetközi nonprofit szervezetét, hogy elősegítse a globális virtuális valóság piacának fejlődését.
A Globális Virtuális Valóság Szövetség (Global Virtual Reality Association, GVRA) ajánlott gyakorlatokat fejleszt az iparág számára, és meg is osztja azokat, emellett világszerte előmozdítja a párbeszéd kialakulását a köz- és a magánszféra érintett szereplői között.
A GVRA célja, hogy segítse a felelősségteljes fejlesztést és a VR technológia globális elterjedését. A Szövetség tagjai a bevált gyakorlatok kialakítása és megosztása mellett kutatásokat is folytatnak majd, és a technológia fejlődésével párhuzamosan közelebb hozzák egymáshoz a VR közösség szereplőit. A tervek szerint a GVRA a virtuális valóság iránt érdeklődő és a technológiában érdekelt felhasználók, törvényalkotók és az iparág legfőbb forrásává válhat.
A virtuális valóság lehet a jövő meghatározó számítógépes platformja: az oktatástól kezdve az egészségügyig számos szektor fejlődését előmozdíthatja, és a következő években jelentősen hozzájárulhat a világgazdasághoz is. A GVRA-t alapító vállalatok reményei szerint a kutatások, a nemzetközi szintű elköteleződés, valamint a bevált gyakorlatok kialakítása által felszabadítható és maximalizálható a virtuális valóságban rejlő potenciál, az ebből származó előnyök pedig világszerte kihasználhatóak lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Repülés a virtuális valóság új dimenziójába
- Virtual Reality: egyre közelebb a realitáshoz
- Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben
- Virtuális Valóság (VR) megoldások az ARworks-től
- Microsoft Device Day: A 3D hamarosan az otthonodban van
- Visszatér Budapestre a CREW: a világ kutyaszemszögből videós sisakkal
- High-tech jövő a jelenben
- Valóságkutatók hete Budapesten: jön a Reality Research Festival
- A jövő technológiája többé nem elérhetetlen
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.