Új, magyar, komplex e-mailezési technológia rajtol a piacon
Modern és egyedi funkciók, biztonságos működés és formabontó megjelenés – a Freemail sikerei után a New Wave Media Group Zrt. egy új, teljes mértékben hazai szakemberek fejlesztésével megvalósuló mailrendszer megalkotásába fogott. A cél egy olyan újszerű, a mai digitális elvárásoknak megfelelő kommunikációs platform megvalósítása, amely túlmutat a meglévő hazai e-mail megoldásokon.
A Z-brand munkacímen futó platform egyik legnagyobb ereje a hazai fejlesztésen túl, a valós idejű közös munkát megkönnyítő funkciókban rejlik. A legtöbb létező levelezőrendszer jelen formájában ugyanis nem támogatja a real time, kollaborációs elveken alapuló kommunikáció kialakítását, pedig erre szükség és igény is lenne. Az új rendszer egyszerre lesz kompatibilis a meglévő SMTP, valamint IMAP, POP3, CalDAV, CardDAV protokollokkal és EML szabvánnyal, ugyanakkor ezeket felhasználva a társadalom által napjainkban elvárt és egészen újszerű funkciókat is nyújt. Formabontó megoldásai szembemennek az elavult technológiákkal, nagy hangsúly kerül például az új generációs – jellemzően chat alapú – funkciókra.
– A jelenlegi statikus trendekkel szemben egy olyan dinamikus rendszert indítunk útjára, amelyben a levelek küldés után is módosíthatók, szabadon szerkeszthetők az érintettek által. Természetesen az üzenetváltás jelenlegi hitelessége és megbízhatósága nem veszik majd el, csak ötvözzük a chat szolgáltatásoknál megismert, rugalmas és szabad kommunikációs megoldásokat egy verziókövető technológiával – mondta el Szima-Mármarosi Balázs termékmenedzser.
Az alkotócsapat a technikai újításokon felül egy biztonságos, könnyen használható és modern kinézetű levelezési rendszer létrehozására törekszik. A cég a szolgáltatást egy éjjel-nappal hívható, magyar nyelvű ügyfélszolgálattal is kiegészíti.
‒ Három éve született meg a döntés mailtechnológiánk megújításáról. Ez első körben a Freemail rendszer újraírását követelte, amely az elmúlt két év egyik legnagyobb projektje volt. Ez a folyamat finisbe ért, jelenleg a felhasználók migrációja zajlik, 1,5 millióan már a megújított platformot használják. Az ütemterv idei részében pedig a fent említett funkciók fejlesztésének irányába fordultunk, amely egy szintén két éves időtartamot felölelő munkafolyamat lesz – ismertette Tókos Lóránt, a New Wave Media Group Zrt. vezérigazgató-helyettese.
A cég a fenti cél érdekében jelentős beruházást eszközöl, amely mellé külső pályázati források elnyerésére is törekszik. A termékfelelősök így benyújtották terveiket a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal felhívására, amelyet a tudásintenzív és innovatív vállalkozások, a jelentős szellemi hozzáadott értékeket tartalmazó új, piacképes termékek, szolgáltatások és technológiák házon belüli fejlesztésére írtak ki. A projekt következő két éves fejlesztési büdzséje 642 millió forintra rúg, amelyhez 340 millió forint támogatást nyert a cég. Az új mailrendszer induló verziója várhatóan nyár végén kerül a nagyközönség elé, üzleti változatának elkészültét pedig 2018-ra tervezi a New Wave Media Group Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Helyreállt a Magyar Telekom levelezőszolgáltatása
- Továbbra is fennakadások vannak a Magyar Telekom levelezőszolgáltatásában
- Éjszakára állhat helyre a Magyar Telekom levelezőszolgáltatása
- Gmailben is lehet szerkeszteni a Microsoft Office dokumentumokat
- Az IBM megújítja a vállalati levelezést
- Már 71 nyelven érhető el a Gmail
- Mozilla Thunderbird 24.6.0
- Levél vs. e-mail – mikor melyik biztonságos?
- Már IMAP támogatással is rendelkezik az Outlook.com
- Bezárt a Yahoo e-mail szolgáltatása Kínában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.