Szokatlan helyszíneken bukkan fel a UPC Pop-up mozija
Exkluzív moziestek a filmekhez illő környezetben
Augusztus 10-én rendezték meg a UPC Pop-up Mozi sorozatának első vetítését, ahol ezúttal Martin Scorsese és Leonardo DiCaprio lebilincselő thrillerét, a Viharszigetet vetítették egy igazán hátborzongató, a film témájához tökéletesen passzoló helyszínen, a Svábhegyi Szanatóriumban.
A UPC Magyarország legújabb kezdeményezése, a UPC Pop-up Mozi olyan különleges filmélményt kínál, amilyenre korábban nem volt példa.
Az eseménysorozat célja, hogy megismertesse az emberekkel a televíziózás új korszakát jelentő Horizon Go szolgáltatást, amiben bárhol, bármikor szinte korlátok nélkül élvezhetjük kedvenc filmjeinket, műsorainkat.
Az első vetítésen a Viharsziget témájához tökéletesen illeszkedő, évek óta üresen álló Svábhegyi Szanatórium udvarát alakították óriási kertmozivá. A teltházas rendezvényen a kényelmes babzsákok mellett, a regisztrációhoz járó popcorn- és limonádé-kuponnal várták a látogatókat.
„Imádom a nyári esték hangulatát, az olyan programokat pedig, amikor együtt lehetek a barátaimmal valamilyen izgalmas programon, mindig nagyon élvezem. A UPC Pop-up Mozi vetítésére is néhány jó barátommal érkeztem, azt hiszem örök emlék marad mozizás a szanatórium udvarán és a közös borzongás.” – mondta el az eseményen Iszak Eszti.
Azoknak, akik lemaradtak az első UPC Pop-up Mozi első vetítésről, van egy jó hírünk: augusztus 31-én újra lehetőségük lesz belekóstolni a vetített film témájához tökéletesen passzoló filmnézés világába, ezúttal ugyanis a tinédzserhorror műfaj szabályait rendkívüli módon kiforgató ikonikus alkotását, a Ház az erdő mélyén című filmet fogják a normafai rengetegben vetíteni.
A pop-up mozi az előző alkalomhoz hasonlóan most is ingyenes lesz, azonban a regisztráció megnyitását követően érdemes sietni a helyfoglalással mivel a férőhelyek száma limitált és esemény regisztrációhoz kötött.
A regisztráció a következő címen lesz elérhető: https://popupmozi.upc.hu/
Az első vetítésről készült videó itt nézhető meg: https://www.facebook.com/upcmagyarorszag/videos/1999185763444328/
Kapcsolódó cikkek
- Megkezdődött a Digitális Jólét Alapcsomag értékesítése a UPC-nél
- NMHH: Jogszerűtlenül, idő előtt nyújtott kábeltévés szolgáltatást a UPC Jászberényben
- Kimagasló, 11%-os árbevétel-növekedést hozott 2017 első negyedéve a UPC Magyarországnak
- Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC
- Magyar diák Európa legjobb programozói között
- Tizenéves programozó zseniket díjazott a UPC
- A UPC-hez igazolt Sólyom Balázs
- A kábelkommunikációs cég vezetője személyesen kötötte be a szupergyors internet és digitális TV szolgáltatást egy monori előfizetőnél
- Tizenéves programozók jelentkezését várja a UPC
- iPhone 7 már a UPC Mobil kínálatában is
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.