Simple: mobilfizetés mindenkinek
Az OTP Bank a mobilfizetési piacon elsőként mutatta be legújabb digitális fejlesztését: a Simple kártya segítségével szeptembertől bármely bank ügyfele számára elérhetővé válik az érintéses mobilfizetés élménye. A most bejelentett megoldás a hazai készpénzmentes fizetés fejlődésének újabb jelentős mérföldköve.
Az OTP Bank június közepén jelentette be érintéses (NFC) mobilfizetési megoldását, amelyet a Simple applikáción belül valósított meg és exkluzívan az OTP Bank által kibocsátott kártyával rendelkező ügyfelek számára volt elérhető. Az új megoldásnak óriási sikere van a felhasználók körében, hiszen eddig több mint 24 ezer darab bankkártyát digitalizáltak, és több mint 750 millió forint értékben vásároltak az NFC technológia segítségével. Az érintéses mobilfizetés népszerűségének kulcsa a használat egyszerűségében rejlik, valamint abban, hogy egyre több terminálnál van lehetőség NFC-s fizetésre. Magyarországon már 87 ezer helyen lehet az okostelefonok segítségével fizetni, de az elfogadóhelyek száma folyamatosan növekszik.
A most bevezetett Simple kártya segítségével már minden olyan felhasználó számára elérhetővé válik az érintéses mobilfizetési szolgáltatás, aki rendelkezik NFC képes, minimum 4.4-es Android operációs rendszert futtató okostelefonnal és egy bankkártyával.
„Az OTP Bank tavaly indította el digitális fejlesztési programját, amelynek célja, hogy olyan szolgáltatásokat tegyen elérhetővé, amelyek megfelelnek a legújabb fogyasztói igényeknek, ugyanakkor a legmodernebb technológiai megoldásokat alkalmazzák. A projekt keretében már számos fejlesztést valósítottunk meg, ilyen például az online igényelhető személyi kölcsön, a digitális aláírópad, a moduláris számlacsomag vagy az NFC-s mobilfizetés” - mondta el Csányi Péter, az OTP Bank Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóságának ügyvezető igazgatója. „A Simple kártya bevezetésével a Simple alkalmazás elsőként teszi mindenki számára elérhetővé a mobiltelefonnal való érintéses fizetés élményét, banktól és mobilszolgáltatótól függetlenül”- fűzte hozzá.
A Simple kártya lényege, hogy azok a felhasználók, akik nem rendelkeznek OTP Bank által kibocsátott bankkártyával, egy az OTP Bank által kibocsátott virtuális prepaid kártyát hozhatnak létre és erre pénzt tölthetnek fel. A kártya digitalizációja után már érintéssel is tudnak fizetni az alkalmazáson keresztül. A Simple kártya igénylése egyszerű, hiszen az alkalmazás letöltésétől kezdve a folyamat csupán néhány percet vesz igénybe, teljesen online, az ügyfélnek nem kell befáradnia még a bankfiókba sem. A felhasználók, jogszabályi kötelezettségek miatt, Simple kártyájukat havonta maximum 65 000 forint erejéig és csak Magyarország területén használhatják.
Kapcsolódó cikkek
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- Fizetne-e a lakosság mobiltelefonnal?
- Lezárult a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel közösen fejlesztett első európai mobilitási platform kialakítása
- Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége
- Mostantól fizethet mindent mobillal
- Két újabb digitális fejlesztést indított az OTP Bank
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- Roland Berger tanulmánya a mobilszolgáltatók kihívásairól, és azok lehetséges megoldásairól
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.