Neves írók közreműködésével készül a Xerox idei nagy könyvmeglepetése
Egyedülálló irodalmi mű létrehozásába fogott bele a Xerox. A Set The Page Free elnevezéssel útjára indított programjuk 14 ünnepelt, díjnyertes író és kreatív szakember együttműködésével valósul meg, akik vállalták, hogy közösen alkotnak meg egy könyvet, ami a munka világáról és azon belül a modern munkahelyről szól.
A készülő kötet attól lesz igazán különleges, hogy a különböző múlttal, stílussal rendelkező szerzők a saját elképzelésük, perspektívájuk szerint vetik papírra a témáról vallott gondolataikat a saját fejezeteikben, így várhatóan rövid történetek, versek, dalok egyaránt helyet kapnak majd az oldalakon.
A könyv elkészítésében Lee Child, Joshua Ferris, Roxane Gay, Gary Shteyngart, Jonathan Ames, Billy Collins, Jonathan Coulton, Sloane Crosley, Jonathan Safran Foer, Chip Kidd, Valeria Luiselli, Alain Mabanckou, Aimee Mann és Joyce Carol Oates vesz részt. A tervek szerint a szerzőktől beérkező írásokból idén késő októberre áll össze a kész kötet, amelyet a Xerox először angol nyelven, ingyenesen letölthető eBook formátumban fog elérhetővé tenni.
A vállalat technológiája, szoftverei, illetve applikációi révén teljes körű támogatást nyújt az íróknak, hogy ez a kezdeményezés sikerrel járjon. A cég többek között rendelkezésükre bocsátja a széles körű fordítói szolgáltatást nyújtó Xerox Easy Translator Service alkalmazását, a hangfelismerő technológiáját, illetve a felhőszolgáltatásokhoz való hozzáférést is biztosítja a szkennelés, a megosztás minél egyszerűbb, könnyedebb menedzseléséhez.
“A Xerox a modern munkahelyeken zajló változások középpontjában áll. Nekünk nem az számít, hogy ki és milyen feladatot szeretne végrehajtani, hanem az, hogy az emberek zökkenőmentesen végezzék a munkájukat, bárhol is legyenek. A Set The Page Free program ezeket a kapcsolatokat hozza közelebb, és teszi átélhetővé mindenki számára.” – hangsúlyozta Jeff Jacobson, a Xerox vezérigazgatója.
A Set The Page Free program a 92nd Street Y és a Worldreader nonprofit szervezetekkel közösen valósul meg. Előbbi az írók, művészek könyveinek megjelentetésén túl arra fókuszál, hogy minél szorosabb kapcsolatot építsen ki világszerte a szerzők és az olvasók közt különböző programok, digitális fesztiválok, online szemináriumok és live stream események révén. A Worldreader pedig élen jár az olvasás nemzetközi népszerűsítésében, és a hátrányos helyzetűek felkarolásában ezen a téren is. Erőfeszítéseiknek köszönhetően ma már ötven országban, több mint félmillió gyermek, illetve család ingyenesen fér hozzá a digitális könyvtárak kínálatához.
A SetThePageFree.com oldal folyamatosan frissül új tartalmakkal, szerzői videókkal, podcast interjúkkal, továbbá hírekkel a könyv megjelenésével kapcsolatban. A program kidolgozásában, a Xerox partnerei a Y&R New York és a médiastratégiát megvalósító MEC Global voltak. (Kövesse a #SetThePageFree bejegyzéseket, hogy mindig eljussanak önhöz a legfrissebb információk.)
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországra is elhozta a jövő irodai megoldásait a Xerox
- Minden eszközzel küzd a Xerox a hamisítványok ellen
- Üzletileg is jövedelmezővé vált a kutatás-fejlesztés a Xerox-nál
- Egyre több vállalat használ MPS-t az adatai védelmében
- Négyszeres díjazott a Xerox
- Az okos nyomtatók átalakítják az irodai munkát
- Trump elnök döntésének nincs hatása a Xeroxra
- Nincsenek biztonsági rések a Xerox új irodai gépein
- Villámgyors nyomtatás, szkennelés mostantól bárhonnan indítható
- A kis irodákat is felpörgeti okos dokumentumkezelő eszközökre épülő technológiai váltás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.