European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom
A Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! – A kihívás” kampánya European Excellence Awardot nyert.
A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit díjazták. A győztes kampányban a Magyar Telekom az Uniomediaval és a MEC Hungaryvel és a Webdreammel dolgozott együtt.
A Magyar Telekom kampánya a regionális kategórián belül bizonyult a legjobbnak. A Legyél Te is Informatikus! program 2017 tavaszán bővült ki a „Kihívással”, amely egy, a program honlapján elérhető online kalandjáték. A Kihívásban 9-12. évfolyamos középiskolásokból álló csapatok vehettek rész, akiknek olyan feladatokat kellett megoldaniuk, amelyek megkövetelik az algoritmikus gondolkodást és az alapszintű programozói ismereteket. A versenyre az előzetes várakozásokat felülmúlva mintegy 109 iskola csapata, azaz körülbelül 500 fő jelentkezett, és a játék ideje alatt 16 400 sornyi programkód született meg. A nemzetközi díjat a játékhoz kapcsolódó kommunikációs kampány PR megoldásaival nyerte a Telekom. A Kihívás kampányt ismét erősítették GameDay Iroda vloggerei, akik a program elindításában tavaly részt vettek.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 2017. harmadik negyedéves eredményei
- Nevesse végig a hónapot a Telekom TV novemberi bónuszcsatornájával
- Új, még gyorsabb otthoni net csomagok a Telekomtól!
- Az iPhone X október 27. péntektől előrendelhetők a Telekom kínálatában
- 5G jövő az Ericssontól és a Telekomtól
- Megállíthatatlan hálózatok: gigabites sebességek jönnek a vezetékes és a mobil technológiában egyaránt
- Berlinben működésbe lépett Európa első 5G hálózata
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- Átadták a 6. Fenntarthatósági Sajtódíjat
- 5G: Akár ötvenmilliárd összekapcsolt eszköz 2025-re
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.