Egy jó ötlettel most feltuningolhatjuk vállalkozásunkat
A dicsőség mellett most digitális szakmai segítséggel, ingyenes oktatással és 3 millió forint értékű támogatással gazdagodhatnak azok a kisvállalkozások, akik március végéig jelentkeznek a UPC Business által életre hívott Nagy Tuning Show pályázatra. A győzelemhez mindössze egy jó ötletre van szükség.
Naponta halljuk és olvassuk, hogy a szélessávú hálózatok fejlesztése új távlatokat nyit a vállalkozások számára. A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy a szupergyors net csak egy induló lehetőség. Bár a legtöbb cég tisztában van vele, hogy az internet és a digitális megoldások segítségével növelheti vállalkozása sikerét, a kisvállalkozók sokszor nem tudják, hogyan kezdjenek hozzá.
A UPC Magyarország hisz abban, hogy az igazi siker ott kezdődik, ha a kis- és közepes méretű vállalkozások megismerik és aktívan, professzionálisan használják az üzletfejlesztésre a közösségi média felületeket, applikációkat és keresőoptimalizációs megoldásokat. Ezért hívta életre a UPC Business Tuning programot, és ezért indította útjára a Tuning Show névre keresztelt pályázatot is, amelyre még március végéig lehet jelentkezni a kreatív online megoldásokkal. A UPC a legötletesebb elképzelésekhez nemcsak anyagi, hanem digitális szakmai segítséget is nyújt majd.
„A UPC-nél szívünkön viseljük a gazdaság motorjának számító kkv szektor sorsát; hisszük, hogy a vállalkozások digitális fejlesztése olyan gazdasági és társadalmi hasznossággal bír, amit felelős vállalatként nekünk is támogatnunk kell” – mondta Bodon Ildikó, a UPC Magyarország üzleti szolgáltatásokért felelős igazgatója.
A Business Tuning program részeként márciusban egy ingyenes tréninggel támogatta a kisvállalkozók digitális oktatását a UPC, ahol a vállalat szakértői bemutatták azokat az üzleti szempontból releváns internetes eszközöket, amelyek segítségével sikeresebbé tehetők a kisvállalkozások az online térben. Az oktatási anyagokat a Business Tuning program honlapján a továbbiakban is ingyenesen érhetik el az érdeklődők.
Tuning Show jelentkezési határidő: 2019. március 31.
Tuning Show döntő: 2019. május
Kapcsolódó cikkek
- „Milyen kérdést intéznék a miniszterekhez, ha képviselő lennék?”
- Kihirdették a MŰKÖDJ! Pályázat győzteseit
- A piaci szereplők véleményezhetik az NMHH pályáztatási elképzeléseit
- Március végéig lehet még jelentkezni az idei Siemens Press Awardra
- Elektronikus Fizetési Megoldások címmel ötletpályázatot hirdet az EFISZ
- Folytatódik az öt éve tartó dinamikus növekedés a UPC Magyarországnál
- Egy városnyi gyerek tanult a biztonságos netezésről
- Március 5-éig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- Meghosszabbították a jelentkezési határidőt a Vodafone Digitális Díjra
- A UPC-nél itt a Spíler 2 TV, és hamarosan érkezik a Moziverzum és a Jocky TV is
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.