Kedvezményes e-rollerkuponokkal ünnepli Budapesten a Lime a környezetvédelmi világnapot
A környezetvédelmi világnap alkalmából kedvezményes elektromos rollerezéssel hívja fel a figyelmet a zöld közlekedési megoldások fontosságára a Lime. A városlakók életét megnehezítő dugók és a légszennyezés elleni küzdelem aktív támogatójaként 1000 darab, egyenként 500 forint értékű ajándékkupont oszt ki felhasználói között június 5-én. Az EDAYWITHLIME promóciós kód június 5-én reggeltől lesz elérhető, és ezen a napon az első 1000 regisztráló tudja majd letölteni. A kódot érvényesítők egyenként három darab kedvezményes kupont kapnak, amelyek egy hétig használhatók fel.
Az ENSZ 1972. június 5-én kezdődő első „Ember és bioszféra” nevet viselő világkonferenciája nyomán nyilvánították ezt a napot a környezetvédelem világnapjává. A nevezetes nap célja, hogy a lehető legszélesebb körben felhívja a figyelmet a környezetszennyezés következményeire, és terjessze a fenntartható fejlődés eszméjét. A kezdeményezés főbb célkitűzései közé tartozik a környezetszennyezés megelőzése, a hulladékképződés csökkentése és a megújuló természeti források hasznosítása is.
A jeles dátum alkalmából a megosztott közösségi-közlekedési megoldásokat szolgáltató Lime kedvezményes roller-utakat kínál felhasználói számára. A Budapesten májusban tesztüzemmódban indult Lime elkötelezett a fenntartható közlekedés iránt, és mikromobilitási megoldásai révén aktívan hozzájárul a városi közlekedés során történő károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez. Magyarországon minden 1000 lakosra 394 darab gépjármű jut, amelyek átlagos életkora közel 15 év, ami az EU-s átlag fölötti érték1. ”A főváros útjait járó autók egyre nagyobb száma, a közlekedési dugók és a növekvő forgalom komoly környezetterhelést jelent a nagyvárosok, így Budapest számára is. Mi a Lime-nál fontosnak tartjuk, hogy szolgáltatásaink révén egy egészségesebb, fenntarthatóbb és élhetőbb környezetet teremtsünk a városlakók számára” – hangsúlyozta a kezdeményezés kapcsán Tóth Tamás, a Lime magyarországi képviselője. A környezetvédelmi világnap alkalmából most minden felhasználója számára, aki feltölti a kuponkódot, 500 forint értékű e-roller használatot biztosít. Egy kód aktiválásával a felhasználók 3 darab kedvezményes kuponra jogosultak, összesen pedig ezer darab vouchert osztanak ki.
Hogyan működik a Lime?
A felhasználók könnyedén letölthetik okostelefonjukra a Lime mobil applikációját, amelynek segítségével megkereshetik a hozzájuk legközelebbi rollert, és egy gombnyomással feloldhatják azt. Amikor az utazás befejeződött, a rollerezők az applikáció utasításait követve egyszerűen megállítják a járművet és biztonságosan leparkolnak vele. A rollerek egyszeri kioldási költsége 250 forint, a használat percdíja pedig 50 forint. A Lime helyi csapata végzi a rollerek kihelyezését, töltését és karbantartását.
A vállalat elkötelezett a biztonság és a kényelem iránt, és arra ösztönzi felhasználóit, hogy mindig viseljenek bukósisakot.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.