Új kódolatlan hetekkel jelentkezik a UPC Direct
Eljött az ideje, hogy a tévéinket a konyhába költöztessük, ha még nem lenne ott egy készülékünk, hiszen júniusban gasztronómiai hetek várnak ránk, telis tele ízletes ételkülönlegességekkel, friss receptekkel és nem utolsó sorban izgalmas főzőversenyekkel. A UPC Direct júniusi kódolatlan heteiben a tévénézők új receptekkel tervezhetik meg a nyári menüt, és a világ legkülönfélébb konyháit ismerhetik meg olyan népszerű főzőcsatornák műsoraiból, mint például a Food Network, amely június 11. és 26. között a UPC Direct minden ügyfele számára előfizetési csomagtól függetlenül biztosítja a kulináris kalandokat.
Jó hír az ínyenc tévénézőknek! Június 11. és 26. között a UPC Direct minden előfizetője számára kódolatlan elérést biztosít a Food Network csatornához és változatos gasztro műsorokkal fűszerezi meg a nyári szezont. Az új évszakban üdítő és egészséges receptekből meríthetünk ihletet, kiélezett gasztro vetélkedőkön izgulhatunk a világ legkeresettebb kulináris szakembereinek és food truck séfjeinek kalauzolásával, sőt, még a pizza és az eszpresszó szülőhazáját is felfedezhetjük.
Tyler Florence televíziós házigazda és mesterszakács New York legtehetségesebb séfjeit invitálja a Bite Club tévés főzős műsorsorozatba, amelyben öt versenyző szakács méri össze tudását olyan éttermek konyháiban, ahol még egyikük sem járt azelőtt. Ketten főznek, a másik három séf pedig zsűriként vesz részt a megmérettetésben. A versenyzőknek titkos összetevőket kell használniuk, de alapvetően bármit felhasználhatnak, amit a konyhában találnak. Az öt séf rivalizálása kíméletlen összecsapásokat, rengeteg feszültséggel teli pillanatot és erős személyiségek párharcait ígéri a nézőknek, amelyek végén kiderül, ki lesz a Bite Club bajnoka. A sorozat a Food Network műsorán minden kedden 19:50-kor látható.
A televíziós főzős vetélkedők egyre nagyobb népszerűséget nyernek, így a Food Network műsorán is több programot találunk ebben a kategóriában: 9. évadával jelentkezik a The Great Food Truck Race gasztro vetélkedő műsor, mégpedig a Vadnyugatról. Tyler Florence hét food truck csapatot gyűjtött össze, akik életük talán legnagyobb kalandjára vállalkoznak. Gasztronómiai felfedezőútra indulnak és megtanulnak a világ különböző tájairól származó alapanyagokkal dolgozni és persze számos kihívásban kell bizonyítaniuk kulináris rátermettségüket a vetélkedő során, hogy legyőzzék ellenfeleiket.
A food truck csapatok minden héten új városban veszik fel a kötényt és mérik össze tudásukat. Végül a két legjobb csapat küzdhet meg az 50 000 dolláros fődíjért. A The Great Food Truck Race elsöprően izgalmas adásait minden hétfőn 19:50-kor nézhetik meg a Food Network műsorán.
A kódolatlan Food Network mellett a TV Paprika, a Sony Max és a VIASAT3 is különleges gasztronómiai műsorokkal készül júniusra.
A Medium TV csomagtól elérhető TV Paprika csatorna szintén változatos műsorkínálattal jelentkezik most nyáron az ínyenc tévénézők és az utazásra vágyók számára egyaránt. Többek közt a Nápoly ízei David Roccoval című műsorban a híres séf a történelmi olasz városba kalauzolja a nézőket, ami a kulináris túrák kincsesbányája, és nem mellesleg a pizza és a kávé őshazája is. David Rocco kulináris barangolásait minden hétvégén 17:40-kor követhetik nyomon a különleges olasz gasztro fogások iránt érdeklődők a TV Paprika műsorán.
Akik még több új receptet szeretnének bezsebelni a nyárra, és az igazán egészséges ételeket szeretnének kipróbálni, Pepe egészséges konyhája biztos segítségükre lesz. Peter Siska, alias Pepe séf szerint a jó étel semmiképp sem lehet bonyolult, és receptjeivel mindenkinek garantáltan sikeres főzést kínál. Az egészséges ételek séfje minden hétköznap 17:40-től látható a TV Paprika csatornáján.
A Sony Max csatorna szintén olyan népszerű főzős műsorokat tűzött programjára mint például a Gordon Ramsay – A pokol konyhája. A hírhedten indulatos skót mesterszakács nevével fémjelzett főzős valóságshow 12. évada minden hétköznap 14:00-tól látható. A műsor ismétlései az epizódok másnapján, minden hétköznap reggel 8-kor nézhetik meg. Június 16-tól pedig A pokol konyhája 13. évada kezdődik és minden vasárnap látható a Sony Max műsorán.
Végül, de nem utolsó sorban a VIASAT3 a Sütimester című brit gasztro-vetélkedővel színesíti a nyári műsorpalettát, amelyben amatőr cukrászok mérik össze tudásukat bonyolultabbnál bonyolultabb receptúrákat megvalósítva, amelyeket aztán szigorú szakmai zsűri értékel. Hogy a tíz versenyző közül ki lesz az Nagy-Britannia legjobb amatőr cukrásza, kiderül a VIASAT3 műsorán június 22-től minden szombat és vasárnap reggel. A június 15-16-i hétvégén a cukrász show különleges kiadását, a Krémek krémje versenyt követhetjük nyomon, amelyben már profi cukrászok mérettetnek meg a fortélyos cukrászpróbák során.
A csatornákat a UPC Direct által biztosított műholdas adóvevővel rendelkező előfizetők megtalálhatják az alábbi csatornahelyekre kapcsolva:
További információk, hírek és a csatornák teljes listája megtalálható a upcdirect.hu oldalon és a UPC Direct Facebook oldalán!
A kódolatlan időszak alatt a UPC Direct Facebook oldalának követői gasztronómiai kvízt kitöltve nyereményjátékban is részt vehetnek.
Kapcsolódó cikkek
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct
- NMHH: Jogszerűtlen összegeket követelt a UPC az előfizetőitől
- Kódolatlan ismeretterjesztő csatorna gyerekeknek
- Igénylik a digitális tuningot a magyar kisvállalkozások
- A UPC Directnél két hétig tart a gyereknap
- Látványos növekedés és gyarapodó ügyfélszám a UPC-nél
- Magyar diákok világsikere Dublinban
- Kódolatlan héttel készülhetnek a Trónok harca fináléra a UPC Direct előfizetői
- Új gyerekcsatorna érkezik a UPC-hez, jön a Nicktoons!
- Egy jó ötlettel most feltuningolhatjuk vállalkozásunkat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.