Ünnepi tévécsatorna a Vodafone-tól
A karácsonyi időszakban ismét meglepetésekben részesülnek a UPC ügyfelei a Vodafone és a Paramount Channel jóvoltából: a Paramount karácsony elnevezésű, különleges ünnepi csatorna három napon át lesz elérhető a Vodafone-UPC digitális tv-előfizetéssel rendelkező ügyfelei számára. A reklámmentes tévécsatorna december 24. és 26. között kínál közkedvelt filmeket és sorozatokat minden korosztály számára.
Kizárólag a Vodafone-UPC ügyfelei láthatják magyarországi tévéadásban először a Könnyű, mint a pehely című tinisorozatot, melynek a teljes első évadát bemutatja a Paramount karácsony elnevezésű, különleges ünnepi csatorna. A Vodafone ezzel a sehol máshol nem látható tévécsatornával lepi meg a UPC Magyarországnál digitális tv-előfizetéssel rendelkező ügyfeleit az idei ünnepi időszakban.
Az ünnepi műsorban a Paramount Channel, a Comedy Central, a Nickelodeon, a Nick Jr. és az MTV kínálatának olyan válogatott tartalmai lesznek láthatóak a UPC digitális tévészolgáltatás 12. (HD) és 13. csatornahelyein, mint például a Mancs őrjárat, a Spongyabob és a Dóra a felfedező, Kovács András Péter és Hadházi László Comedy Club stand-up estjei, a Készhelyzet és a Tömény történelem humoros epizódjai, az MTV késő esti sorozatai és a Paramount Studio A-kategóriás sikerfilmjei. Az egész család számára ünnepi hangulatot kínál többek között a Nickelodeon karácsonyi kínálatából válogatott Kicsiny karácsonyi kaland.
A non-stop, napi 24 órás adásban sem reklámok, sem ismétlések nem lesznek, hogy minél sokszínűbb műsorból választhassanak kisebbek és nagyobbak egyaránt, minden műfajból, a gyereksorozatoktól a humoron át a családi mozikig.
A Vodafone-UPC digitális tévé szolgáltatással rendelkező ügyfelek számára a Paramount karácsony ünnepi csatorna automatikusan elérhetővé válik, ehhez nem szükséges külön beállítaniuk semmit.
Kapcsolódó cikkek
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC
- Fenntarthatósági okokból felére csökken a Vodafone SIM kártyák mérete
- Fogyatékkal élők világnapja – mobil app-pal segíti a Vodafone Főállású Angyal programja az érintetteket
- Idén a UPC ügyfeleknek is kedveskedik a Vodafone
- Újra itt a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj
- Önvezető autós parkolás először Magyarországon!
- Harminc napig tartó Black Friday akciót hirdet a Vodafone
- Az endometriózis korai felismerését segíti a Lucy mobilapplikáció
- Elindult az 5G-szolgáltatás a fővárosban
- Módosult a Vodafone Magyarország hivatalos cégneve
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.