Elindult az Ötpróbával otthon kampány
Rajtolt az Ötpróba programsorozatot koordináló cég, a Nagy Sportágválasztó, BBU Nonprofit Kft. kampánya, melyet #ötpróbávalotthon címmel indítottak el.
Bár az Ötpróba naptárában szereplő szabadidősport rendezvények jelenleg szünetelnek, maga az Ötpróba nem állt meg. Most sajnos nincs lehetőség arra, hogy a szabadban, a közösségben sportoljunk, de szeretnék az országot mozgásban tartani. Éppen ezért elindították a #ötpróbávalotthon elnevezésű kampányukat, melynek segítségével Ötpróbázóiknak és minden sportolni vágyónak tippeket adnak arra, hogyan tartsa magát fitten, edzésben otthoni körülmények között játékos módon. Természetesen kiállnak a #maradjotthon kampány mellett, fontosnak tartják, hogy a veszélyhelyzet ideje alatt a szabályokat betartsuk, legyünk fegyelmezettek, gyakran mossunk kezet, mindezekkel lassítva a vírus terjedését, csökkentve a fertőzés kockázatát.
A #ötpróbávalotthon kampányban természetesen irodájukk dolgozói is részt vesznek, minden nap egy-egy otthoni edzéslehetőségre hívják fel a figyelmet, ezzel motiválva, ösztönözve azokat az embereket, akik nem szeretnének sport nélkül maradni ebben a veszélyhelyzetben.
Kapcsolódó cikkek
- Kriptopénz jár az otthon maradásért
- Iskoláknak kínál ingyenes segítséget a távoktatáshoz egy szerver hoszting cég
- UNICEF útmutató gyerekeknek és szülőknek
- Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!
- Kedvezményeket és egyéb intézkedéseket vezetnek be a BIX-ben
- A Huawei fertőtleníti a javított készülékeket
- Lassítottak a toborzásban, de optimisták a magyar cégek
- Vodafone: technológiánkkal továbbra is Magyarország szolgálatában
- Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben
- Foglalásos rendszerre váltott a Budai Szabadtéri Színház
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.