MKB Bank: indul a Digitális Beszállítói Faktoring Program
Az MKB Bank új digitális platformja hatékonyabb likviditáskezelést, cash flow tervezést, valamint működőtőke-optimalizálást biztosít felhasználói számára. A szerződéses feltételek létrejötte után nincs szükség papíralapú adminisztrációra, a rendszer szinte teljesen automatikus és digitális – mindez különösen fontos a jelenlegi járványhelyzetben.
Az MKB VideóBANK és digitális ügyfélhívó rendszere bevezetése után az MKB Bank – a hazai piacon az elsők között – Digitális Beszállítói Faktoring Program (DSCF – Digital Supply Chain Finance) néven biztosít digitális felületet ügyfelei számára. A jelentős költségcsökkentést is lehetővé tévő program felhasználóbarát felülete a vevő, a szállító és a finanszírozó összekötésével valamennyiük számára átláthatóvá, egyszerűvé és tervezhetővé teszi a finanszírozási folyamatot. A rendszer szinte azonnali finanszírozást, naprakész adatszolgáltatást, online lekérdezhető listákat, személyre szabott statisztikákat szolgáltat a vevő és szállító részére. A rendszer alkalmas a tömeges beszállítói igények kezelésére is, sőt, vevői oldalról a fizetési határidők meghosszabbíthatók olyan formában, hogy az a beszállítók részére nem jár hátránnyal, hiszen ők – köszönhetően a pénzintézet által történő finanszírozásnak – a teljesítést követően azonnal pénzükhöz juthatnak. A program további pozitívuma, hogy igény esetén a vevő jobb hitelminősítése által beszállítója kedvezőbb finanszírozási kondíciókat kaphat a banktól.
Balogh Péter, Nagyvállalati Ügyfélkapcsolatok és Strukturált Finanszírozási Ügyvezető Igazgató, MKB Bank: "Digitális fejlesztéseinkkel a piacon élenjárva – más termékeinkhez hasonlóan – a DSCF-fel is mentesítjük ügyfeleinket az adminisztrációs terhek alól. Azzal, hogy a szolgáltatás igénybevételére digitális felületen nyílik lehetőség, a jelenleginél még gyorsabb, egyszerűbb, tervezhetőbb kiszolgálást tudunk nyújtani. Törekszünk arra, hogy szakértő kollégáink munkája és a korszerű technológia használata ügyfeleink kényelmét és a gördülékeny üzletmenetet segítsék a jövőben is."
Kapcsolódó cikkek
- MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
- MKB Karácsonyi Gyermekgála
- Pályázati felhívás kisiskolásoknak
- MKB Fintechlab: az elmúlt három év alatt markánsan bővült és átalakult a fintech szerepe a világban
- MKB Fintechlab: inkubált startupjaink hazai és nemzetközi sikeressége a saját eredményességünk mértékegysége is egyben
- MKB Fintechlab: már londoni fintech cégek is az MKB inkubációs programját választják
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.