Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon
A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvétkor jóval megnőtt a forgalom a tavalyihoz képest, Magyarország egyik legnagyobb gyermekjáték webáruháza, a JátékNet.hu hasonló rohamra számít a gyereknap előtt is. A szabadtéri játékok iránt mutatkozik a legnagyobb igény, és már megérkeztek a nyár várható slágertermékei is. Ahhoz, hogy ne maradjunk le a kedvencekről, érdemes időben elkezdeni a vásárlást. Szakértők felhívják a figyelmet arra is, hogy a mostani helyzetben még fontosabb a körültekintés: minden esetben győződjünk meg arról, hogy megbízható felületről vásárolunk-e.
„Büszkén mondhatom, hogy termékpalettánkkal jól tudjuk követni a megváltozott igényeket. Felkészültünk a gyermeknapi újabb rohamra is, már a „polcainkon” vannak a legújabb közkedvelt nyári játékok, de izgalmas, szórakoztató újdonságokkal is gazdagítottuk kínálatunkat” – mondta Őri Gergely, a JátékNet.hu webáruház vezetője.
A JátékNet.hu összeállította a TOP 3-as trendi játéklistáját, úgy vélik, hogy ezek lesznek a következő hónapok slágerei:
1. Mindenki emlékszik gyerekkorunk ugráló gumiszalagjára, ami most modern köntösbe bújtatva világszerte hódít a fiatalok között. A Skippy Dance hipp-hopp gumiszalag használatának kezdő lépéseit a Skippy Dance Akadémia weboldalán lévő videók segítségével könnyen meg lehet tanulni, illetve a mai zenékre szabott koreográfiákkal, táncmozdulatokkal is meg lehet ismerkedni. A Skippy Dance-szel sokat tehetünk gyermekünk egészségéért is.
2. A lányok és a fiúk elmaradhatatlan nyári kedvence a vízipisztoly. A wazzoka vízipisztoly különlegesége a tetszés szerinti tartályméret, amire a felcsavarható PET palackok szolgálnak. Így mindenkinek akkora a muníciója, amekkorát szeretne, ráadásul mielőtt a palackokat a szelektív gyűjtőbe dobnánk, mi magunk is újrahasznosíthatjuk azokat.
3. A Phlat Ball, az újgenerációs frizbi: frizbi és labda is egyben. Összenyomva frizbiként dobhatjuk el, ám repülés közben átalakul labdává. A nagyszerű szabadidős játék kicsiket és nagyobbakat, illetve a felnőtteket egyaránt megmozgatja, többféle méretben választható, frizbiként egy hátizsákban is könnyen elfér.
A JátékNet.hu webáruház magyar tulajdonú, 2005-ben családi vállalkozásként indult, mára Magyarország egyik legnagyobb gyermekjáték webáruháza. Közel tízezer féle játékot tartanak állandó készleten. Számos szakmai elismeréssel rendelkeznek: kétszer elnyerték az Év Internetes Kereskedője Díjat, háromszor az Árukereső.hu Ország Boltja fődíját, amit egyedüliként egymást követő két évben is kiérdemeltek.
Kapcsolódó cikkek
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
- Trendjelentés a világ legnagyobb játékmustrájáról
- Online játékvásárlási Black Friday rekordok, érdekes trendek
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Több millió termék egyetlen webáruházban
- Idén ünnepli 25. évfordulóját az e-kereskedelem
- Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
- Egyre trendibb Kínából rendelni a magyarok szerint
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.