Legkiválóbb hazai partnereit díjazta a Dell
A Dell Technologies a legjobb eredményeket elérő hazai partnerek teljesítményét jutalmazta virtuális partnereseményén, a Dell Technologies Partner Awards 2020 rendezvényen. A technológiai vállalat összesen 11 kategóriában díjazta azokat a partnereket, akik a tavalyi év során a legjobb üzleti teljesítményt nyújtották, dinamikusan fejlődtek és az új termékek és szolgáltatások területén is kiemelkedő eredményeket értek el. Az esemény meglepetés díszvendége Adrian McDonald, a Dell Technologies EMEA régiójának elnöke volt, aki a Dell Brand Ambassador díját adta át.
„Nem lennének sikeres nagyvállalatok nagyszerű partnerek nélkül. Igaz ez ránk is: a Dell Technologies rengeteget köszönhet a fáradhatatlan partnereinek. Köszönjük az értékes és kiemelkedő munkájukat és reméljük, hogy a következő évtizedben is hasonlóan sikeresen, együtt haladhatunk tovább a digitális jövő felé” – mondta Anja Monrad, a Dell Technologies közép- és kelet-európai régiós vezetője és Senior elnökhelyettese.
„A Dell Technologies Partner Awards díj bizonyítja, hogy milyen fontosak számunkra partnereink, és partnerhálózatunk folyamatos fejlesztése. Ez az esemény pedig egy tökéletes alkalom, hogy megünnepeljük őket, hiszen a tavalyi évben is együtt értük el a sikereket a hazai informatikai piacon” – mondta Rakonza Zsolt, a Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója.
A Dell Technologies Partner Program két korábbi, világszínvonalú program előnyeit ötvöző — integrált rendszer, amely egyetlen program keretében nyújt megoldást a Dell Technologies partnerek jelenlegi és jövőbeli igényeire. A nemzetközi partnerekkel együttműködésben kidolgozott program számtalan üzleti lehetőséget és különböző visszatérítéseket biztosít a partnerek számára és három fő alappillére az egyszerűség, a kiszámíthatóság és a jövedelmezőség.
A Dell Technologies Partner Awards 2020 eseményen díjazott vállalatok:
- Client Distributor of the year: CHS Hungary Kft.
- Enterprise Distributor of the year: Ingram Micro Magyarország Kft.
- Retailer/E-tailer of the year: Extreme Digital Zrt.
- Channel Partner of the year: 99999 Informatika Kft.
- Workforce Transformation Partner of the year: 4iG Nyrt.
- IT Transformation Partner of the year: Areus Infokommunikációs Zrt
- Net New Business Partner of the Year: Areus Infokommunikációs Zrt.
- Personal Achievement Award: Várkonyi György (Ingram)
- Dell Brand Ambassador: Nagy Péter (Areus)
- Biggest Services growth weight partner of the year: MHM Computer Hungaria Kft.
- CEE Marketing Excellence Award: T-Systems Hungary
Az esemény végén a Dell Technologies egy új díjat is bejelentett, amelyet jövőre fog először kiosztani. A CSR Initiative of the Year díjat az a partner vagy disztribútor fogja megkapni, aki a legtöbbet tette a Dell Progress Made Real programjába foglalt fenntarthatósági kitűzéseiért.
Kapcsolódó cikkek
- Dell Technologies: Egyre több az adatvédelmi incidens és a kibertámadás
- Új üzleti számítógépeivel a Dell hatékonyabbá teszi a szakemberek munkáját
- Az új Alienware gépek hűvös eleganciával várják a nyarat
- Megérkezett az új Dell XPS 15 és XPS 17
- Úttörő újdonság a tárolási infrastruktúrában
- A Dell faytech érintőképernyőkkel bővíti kereskedelmi forgalomban elérhető kijelzőinek választékát
- Következetes felhőmenedzsment
- A világ egyik legnagyobb teljesítményű vállalati rendszerének fő komponenseit a Dell Technologies adja
- Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
- A Dell és az Orange együttműködése közelebb hozza az 5G technológiát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.