Technológiai startupok, versenyre fel!
A UiPath az idén is keresi a legígéretesebb, robotikával és automatizációval foglalkozó startupokat Kelet-Közép-Európában. A UiPath Automation Awards 2020 díjra, augusztus 30-ig várják a pályázatokat, Magyarországról is. A nyertes nemcsak szakmai és technikai támogatást kap a régió első, több mint 10 milliárd dollárra értékelt vállalatától, a UiPath-tól, de a Microsoft által felajánlott 50 000 eurós pénzdíj is az övé lehet. Az elismerés akár a tech óriások közé is emelheti.
A Microsoft a Start-up kategória kizárólagos szponzora a UiPath Automation Awards 2020 versenyen és a kategória nyertesét 50 000 eurós pénzjutalomban részesíti. A kiíró UiPath az automatizáció és a robotika területén élenjáró, feltörekvő startupok jelentkezését várja a megmérettetésre a kelet-közép-európai régióból. A UiPath mentori segítséget, értékesítési és technikai támogatást, globális jelentlétet biztosít a verseny győztesének, amely belépő lehet a világ dollármilliárdos tech cégeinek elit klubjába.
Az UiPath Automation Awards versenyt tavaly hirdették meg először Start-up és Scale-up kategóriában. Jelentkezni 2020. augusztus 30-ig lehet a UiPath honlapján, ahol a részvétel pontos feltételei is megtalálhatók.
A Microsoft azért támogatja a versenyt, mert elkötelezett a régió és benne Magyarország technológiai fejlődése iránt és úgy véli, a közel jövőben a térség fontos szerepre tehet szert a digitális átalakulás és az automatizáció területén. A Microsoft az élet minden területén támogatja az olyan kezdeményezéseket, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a technológia révén az emberek sokkal többre legyenek képesek. Felhő megoldásai és a mesterséges intelligenciára épülő fejlesztései révén a robotika és az automatizáció területén a Microsoft vezető szereplőnek számít.
A UiPath maga is Kelet-Közép-Európa növekvő globális súlyát demonstrálja saját történetével, hiszen a Romániából induló robotikai vállalkozás néhány év leforgása alatt vált a régió első 10 milliárd dolláros értéket meghaladó, és a szoftveripar leggyorsabban növekedő vállalatává. A Microsoft Azure felhőszolgáltatásait használó UiPath ma a robotizált folyamat-automatizáció (RPA – Robotic Process Automation) vezető vállalata a világon.
Startupokat támogató programja keretén belül a Microsoft már 15 éve a működik együtt a UiPath-al. Közös céljuk az innováció előmozdítása a rohamosan fejlődő automatizáció területén a kelet-közép-európai régió feltörekvő vállalkozásainak körében.
Kapcsolódó cikkek
- Robotikai automatizálás határok nélkül
- Az OnRobot bővíti termékei képességeit
- A befektetésarányos megtérülés kobotok esetén
- Lízing – a költséghatékony megoldás robotok telepítésére
- Magyar oktatórobottal gyakoroltak a gyerekek Szegeden
- Tovább bővíti partneri hálózatát a Universal Robots Magyarországon
- Robotikával erősít a Neumann Társaság
- Digitális képességekkel a munkanélküliség ellen
- A virtuális tárgyalóban is fontos a személyesség
- Gyártás a Covid-19 időszakában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.