Ericsson Programozó Bajnokság 2020
Pörgesd fel az őszi hónapokat! Várunk Téged és barátaidat a 10. Ericsson Programozó Bajnokságon, ahol egy játékos kihíváson keresztül tehetitek próbára magatokat.
Mi a feladat?
A verseny három online fordulóból áll.
Az első fordulóban kódotokkal - az általatok választott programnyelv (C, C++, Java vagy Python) segítségével szimulálnotok kell GAIA világában megjelenő vírus beavatkozás nélküli terjedését. Mindenki, aki sikeresen szimulációt hajt végre, továbbjut a második fordulóba.
A második fordulóban már a kódotoknak a vakcinák gyártásával kell megakadályoznia, hogy elterjedjen a vírus a világban. Számítani fog a gyorsaság, és a vakcinának a hatékony területi elosztása.
A legjobb 12 csapat jut tovább a döntőbe (9 diák + 3 szenior csapat), ahol a feladatotok közös erővel megfékezni a vírust.
A díjak:
- Fődíj: a 3 fős csapat minden tagja egy LEGO® MINDSTORMS® Robot Inventor-t kap
- 2. díj: a 3 fős csapat minden tagja egy 1 éves Pluralsight előfizetést kap
- 3. díj: a 3 fős csapat minden tagja egy JBL E65BTNCBLK fekete fejhallgatót kap
A verseny időzítése:
- Jelentkezési határidő: 2020. október 13. éjfél
- Online selejtező: október 16. – október 29.
- Online elődöntő: október 30. – november 1.
- Online döntő: november 26.
Jelentkezés: középiskolásokból, felsőoktatásban tanulókból vagy tapasztalt programozókból álló 3 fős csapatokban október 13. éjfélig.
Kapcsolódó cikkek
- Egy ponttal győzte le a női különdíjast az Ericsson első egyéni c# programozó versenyének nyertese
- Az UNICEF és az Ericsson közösen méri fel az iskolák internet-hozzáférését világszerte
- Az Ericsson megkötötte századik kereskedelmi 5G szerződését
- Az Ericsson felmérése szerint így néz majd ki a jövő logisztikája
- Online programozó tábort szervez a Vodafone
- Az Ericsson építi a Deutsche Telekom németországi 5G-hálózatát
- Új megoldás erősíti az Ericsson 5G platformját
- Az Ericsson megtette az utolsó lépést is a Standalone 5G bevezetése felé
- Ericsson Mobilitási Jelentés
- A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.