Új műsorvezetőt igazolt a legnépszerűbb magyar kulturális podcast
Új műsorvezetőt kap az ország legnépszerűbb kulturális podcastja! Szabados Ági, a Lapozz a 99-re! eddigi háziasszonya Vecsei H. Miklós színész-rendezőnek adja át a képzeletbeli stafétabotot. Ezzel párhuzamosan a produkció zenei és vizuális arculata is megújul márciustól, a célkitűzés azonban változatlan: minél több embert a könyvek és az olvasás felé terelni.
A Lapozz a 99-re! hazánk legnépszerűbb kulturális podcastja, amely könyvekről és a könyvek mögötti történetekről szól. A produkció új műsorvezetőt igazolt: márciustól Vecsei H. Miklós beszélget a meghívott vendégekkel. A hírt a podcast eddigi háziasszonya, Szabados Ági jelentette be a műsorban, és így köszöntötte a rendhagyó, 75. epizódban új szerepkörében Vecseit: „Boldog vagyok, mert szerintem egy méltó folytatása lesz a Lapozz-nak, hogy te veszed át. Nagyon szeretem a gondolataidat!”
A színész-rendező elárulta: úgy érzi, kicsit be volt zárkózva a színház világába, de sok más szféra érdekli, többek között a szociális témák, a komolyzene vagy éppen a könyvek.
„Szeretném a spektrumomat tágítani, úgy, hogy olyan embereket mutatok be, akik nagyon izgalmas dolgokkal foglalkoznak” – mondta. „A POKET Zsebkönyvek missziója is az, hogy az emberek olvassanak telefonnyomkodás helyett. Az, hogy mit, nekem mindegy. A Lapozz-ban próbálom majd rávezetni a hallgatókat, hogy vegyék észre, ha az időt nem tartalmasan töltik. Olyan témákkal szeretnék foglalkozni, amelyek engem is érdekelnek, csak mondjuk eddig nem volt rájuk időm”.
Márciustól nemcsak a műsorvezető személye, hanem az adások vizuális- és zenei arculata is megváltozik. Viszont a podcast küldetése továbbra is az, hogy tartalomtól és műfajtól függetlenül az olvasás hasznosságát hirdesse. Az írók és az olvasók egy-egy epizódban a megszokottak szerint hosszabban beszélgetnek majd a fő témáról, a könyvekről, valamint azok szerzőiről, azt követően pedig a kulturális élet, a média ismert szereplői válaszolnak az olvasással kapcsolatos személyes kérdésekre és tippeket is adnak, hogy mit érdemes olvasni a szabadidőnkben.
„Nagyon köszönjük Áginak ezt a majdnem két évet, amit rengeteg munkával, energiával és szeretettel töltött meg. A produkciót a hallgatók eddig összesen 665 ezer meghallgatással tüntették ki, és egy közel ötvenezres közösség épült köré” – nyilatkozta Román Balázs, a műsort készítő Betone Studio kreatív producere.
A megújult Lapozz a 99-re! első epizódját március második hetétől érhető el az ismert podcast-lejátszókon.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB bemutatja „A robot podcast” sorozatát
- Szabadszájú, őszinte könyvet írt az ország vadállatbefogója, Both Zoltán
- Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
- Podcast felvételizőknek az ELTE Informatikai Karán
- A Betone Network népszerű audió műsorok felületeit értékesíti
- A Netflix belső működését mutatja be az alapító
- Hiánypótló űrtávközlési szakirodalom az NMHH szakembereitől
- Megjelent a Road Movie album
- Zoom tanterem
- Elindult a HungaroControl Podcast
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.