Új kezdeményezés a hazai gumiszervizek fejlesztéséért
Gumiszervizeket segítő program indult márciusban Magyarországon! A kezdeményezésben részt vevő partnerek csatlakozhatnak például a Bridgestone csoport termékeiről szóló ingyenes tréningekhez, de ezen kívül hozzáférést kaphatnak számos arculatsegítő reklámanyaghoz, exkluzív promócióhoz és számos izgalmas aktivitáshoz is. A program különlegessége, hogy a hazai szervizek ráadásként az abroncsvásárlásaikkal pontokat gyűjthetnek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be a szezonok végén.
A Bridgestone azzal a céllal indította a Passion Program elnevezésű lojalitásprogramját, hogy az abroncsait értékesítő gumiszervizeket segítse, és hűségüket elismerje, meghálálja. A kezdeményezés keretében a magyarországi cégek több olyan, a márka nyújtotta lehetőséget is igénybe vehetnek, melyek segítségével fejleszthetik üzleti tevékenységüket, versenyképességüket, szakmai felkészültségüket. A partnerek a program során jelentkezhetnek ingyenes tréningekre, ráadásul a Bridgestone vagy Firestone gumiabroncsok vásárlásaival pontokat is gyűjtenek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be. A Passion Program egy kompakt weboldal, ami a létező promóciókat egy helyre gyűjti így a partnereinknek nem kell hosszan keresgélni az interneten, csak bejelentkeznek az oldalra és máris egy helyen láthatják a színesebbnél színesebb akciókat, programokat.
“Büszkék vagyunk, hogy elindíthattuk a Bridgestone Passion Programot, mely lehetőségek széles tárházát kínálja a magyarországi gumiszervizek számára” - mondta Károlyi Katalin, a Bridgestone Europe NV/SA, Magyarországi Fióktelepének marketing-vezetője. “Célunk a kereskedőkkel való együttműködés digitalizálása, a hatékonyabb online kommunikáció, különösen a pandémia idején, amikor a személyes kapcsolattartás korlátozott. A programmal egyszerre segíthetjük partnereinket és egyúttal meghálálhatjuk a márka iránti bizalmukat. A programhoz folyamatosan lehet csatlakozni, így az év során bármikor bekapcsolódhatnak színes programjaink, aktivitásaink egyikébe. Az a gumiszerviz, amelyik részt vesz a programban, első kézből értesülhet a márka termékeiről, híreiről és promócióiról. A Passion Program egy kapocs, ami összeköti a Bridgestone-t mint gyártót a kiskereskedelmi partnerekkel” - tette hozzá.
Bridgestone Passion Program hivatalosan 2021. március 19-én startolt, így a gumiszervizek már szabadon csatlakozhatnak. A regisztráció után a résztvevő automatikusan megkapja a fiókjához rendelt, egyedi előnyökkel járó juttatási csomagját is. A programra regisztrálni a www.passion.bridgestone.hu címen lehet, ahol minden szükséges információ elérhető a programról.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone kapta a 2021-es ‘‘Év gyártója” címet nyári gumiabroncs kategóriában
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- A hazai autóstársadalom is sebességet váltott
- Új EU-s gumiabroncscímke, amely még több információt nyújt a fogyasztóknak
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A világ vezető autógyártói ismét a Bridgestone-t választották 2020-ban
- Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában
- A Bridgestone abroncsa lett a kategóriaelső az ADAC idei téligumi-tesztjén
- A Bridgestone forradalmian új ENLITEN technológiája gördíti a Volkswagen új Golf 8-as modelljét
- Örökbefogadást támogató közös akcióba kezdett a Bridgestone gyár a helyi állatotthonnal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.