Magyar megoldással vonják be a távoli szurkolókat az UEFA következő tornáján
A magyar-szlovén közös rendezésű U21-es Európa-bajnokság a jövő héten az egyenes kieséssel szakasszal folytatódik. Habár a korlátozások lazításával a mérkőzések immár akár a stadionban személyesen is megtekinthetők, az UEFA és a helyi szervezők a szurkolás kiterjesztését és a távoli szurkolók aktiválását is kiemelt feladatának tartja, melynek megvalósítására egy magyar megoldással kötöttek partnerséget a szervező szövetségek.
A ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ applikáció használatával a szurkolók által készített szelfik a játékosokat motiváló üzenetekkel együtt a stadionok óriáskivetőin jelennek meg, így a futballrajongók akár többezer kilométeres távolságból is kifejezhetik támogatásukat nemzeti csapatuk iránt, a saját nyelvükön.
A Seyu applikáció bárki számára ingyenesen letölthető az okostelefonokhoz tartozó webáruházakból. A fotó elkészítése után, a jóváhagyást követően minden nemzeti válogatott külön keretet kap, és a csapatok saját hazai nyelvén jelennek meg a szelfihez tartozó motiváló üzenetek. Az így létrehozott kép jól látható helyen, nagy felbontásban kikerül az aktuális stadion óriáskivetítőjére, így a helyszíni szurkolók és akár maguk a játékosok is találkozhatnak a többezer kilométerről küldött fotókkal. A mérkőzést követően a Seyu egy galériát tesz közzé a közösségi média csatornáin, ahol a szurkolók újra elérhetik a magukról készített fotókat és találkozhatnak a többiek képeivel is, ezzel is segítve a globális, sport szerető közösség épülését.
Az U21-es Európa-bajnokság egyenes kieséses szakasza jövő hétfőn (május 31.) kezdődik és vasárnap (június 6.) ér véget, a ljubljanai Stozice Stadionban rendezendő fináléval. A magyarországi mérkőzéseket a kispesti Bozsik Arénában és a székesfehérvári Sóstói Stadionban tartják meg.
A versenyben maradt válogatottak: Franciaország, Hollandia, Spanyolország, Horvátország, Dánia, Németország, Olaszország és Portugália.
Kapcsolódó cikkek
- Az ÉletMentő app újítása forradalmasíthatja a mentésirányítók munkáját
- Magyar fejlesztésű appok, melyek meghódították a világot
- Itt az egészségügyi kommunikáció új formája
- Rangos nemzetközi dizájn díjat nyert a magyar pénzügyi edukációs mobiljáték
- Az albérletpiacot fehéríti az új magyar applikáció
- Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
- Online térkép és közösségi alkalmazás egyben
- Jönnek a digitalizált mosodák
- Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában
- Hamarosan a bankok működését is segítheti az Ecomate app
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.