Újabb extrákat kínál a Telenor a Hiper tarifák előfizetőinek
A Telenornál a Hiper tarifák előfizetői eddig is igénybe vehettek kifejezetten az előfizetésükhöz kapcsolódó extra szolgáltatásokat, kedvezményeket, ezek köre pedig most tovább bővül. Készülékvásárlás esetén 30 napon belüli elállási lehetőséget és cseregaranciát, illetve okoskiegészítőre járó állandó kedvezményt vehetnek igénybe, és az ügyfélszolgálat kényelmi lehetőségei is bővültek számukra.
A lakossági számlás Hiper tarifacsalád M Net és M Talk, L, L+ és XXL csomagjai között az ügyfelek megtalálhatják az igényeiknek megfelelő tarifát, akár a korlátlan beszélgetés, akár a nagy mennyiségű mobiladat a fontosabb számukra. A Telenor idén tavasszal vezette be, hogy a Hiper tarifák előfizetőinek három kategóriában többféle extrát – exkluzív ajánlatokat, készülékekkel kapcsolatos szolgáltatásokat és kényelmi funkciókat – biztosít. Mostantól ezek köre mindhárom területen újdonságokkal bővült.
Több készülékszolgáltatás
Új készülék Hiper-tarifával való vásárlásakor az ügyfelek 30 napos elállási lehetőséget és cseregaranciát vehetnek igénybe. Azaz, ha mégsem elégedettek az új mobillal, a vásárlástól számított 30 naptári napon belül egy alkalommal visszavihetik azt a Telenorhoz, vagy másik készülékre cserélhetik.
Emellett továbbra is él a Hiperesek számára az évenkénti készülékcsere árbeszámítással való lehetősége. Nem kell kivárniuk a hűségidő végét, hanem Hiper tarifával vásárolt készüléküket akár évente lecserélhetik, a régi árát pedig beszámíthatják az újba. Továbbá ha a készülék megrongálódik, a javításhoz a Telenor díjmentes szervizfutárt, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.
Több exkluzív ajánlat
A Hiper előfizetők mostantól nem csak számukra elérhető 0 forintos készülékajánlatokból választhatnak, hanem évente egyszer 10 százalékos vásárlási kedvezményt is érvényesíthetnek bármilyen okos kiegészítőre, például okosórára.
Több törődés
Az ügyfélkiszolgálás terén is új előnyt kínál a Telenor a Hiperesek. Amellett, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek, ha Hiper-tarifával kapcsolatos ügyet szeretnének a Telenor videochat-ügyfélszolgálatán intézni, azt már a rendes ügyfélfogadási időn túl is elérhetik, azaz minden nap 6:00 és 22:00 között. (A funkció a https://www.telenor.hu/online-ugyintezes oldalon, a jobb alsó sarokban lévő videochat-ikonra kattintva érhető el.)
A fentiek mellett szintén a Hiperesek számára elérhető lehetőség a HiperCsoport szolgáltatás. Ha legalább két aktív, hűségben lévő Hiper tarifa összefonásával HiperCsoportot alakítanak, több kedvezményt – például akár 15%-os havidíjkedvezményt, illetve csoporton belüli korlátlan beszélgetést – kaphatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Már használt telefonokra és egyes kiegészítőkre is köthető készülékbiztosítás a Telenornál
- Érkezik a Telenorhoz az iPhone 13
- A Telenornál most igazán megéri visszavinni a régi mobilt
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért
- Most már a kutyák előtt is nyitva állnak a Telenor üzletei
- Közösségi irodát nyitott Budapest belvárosában a Telenor
- Felpörgött az adathasználat a magyar EB-meccsek idején a Telenornál
- A montenegrói Telenor megvásárlásáról írt alá előzetes megállapodást a 4iG
- Új funkciókkal bővült a kommunikációs nehézséggel élőket segítő AVAZ app
- Új vezető irányítja a Telenor Magyarország egyik leginnovatívabb igazgatóságát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.