Online útmutató, hogy jól segíthessünk

forrás: Prím Online, 2021. december 6. 09:51

A Vodafone Magyarország a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal együttműködésben gyakorlati tanácsokat tartalmazó online útmutatót tesz elérhetővé, hogy aki szeretne, segíthessen a környezetében élő magányos embereknek. A szolgáltató emellett a lehető legszélesebb réteg számára szeretné elérhetővé tenni a kapcsolattartáshoz szükséges okoseszközöket, ezért az online útmutatón túlmenően kedvező karácsonyi készülékajánlatokkal is készül az ünnepekre. 

Előzőleg november közepén jelentette be a Vodafone, hogy okoseszközöket adományoz a Máltai Szeretetszolgálat idősotthonainak országszerte, ezzel segítve az otthonok lakóit a szeretteikkel való kapcsolattartásban. Az online útmutató, illetve a kedvezményes készülékajánlatok újabb mérföldkövei a Vodafone magány elleni fellépésének. 

 

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat szakértői szerint az év végi, ünnepi időszak nagyobb mértékben hozhatja elő a magányosság és az elszigeteltség érzését az egyedül, másoktól távol élő emberekben.  A magány ellen a társas támogatás szinte bármely formája, a legapróbb gesztus is kapaszkodót jelenthet, azonban ahhoz, hogy jól segíthessünk, megfelelő ismeretek szükségesek. A Vodafone Magyarország ezt felismerve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal együttműködésben gyakorlati útmutatót tesz elérhetővé december 1-től, amely részletesen bemutatja, mire érdemes figyelnie azoknak, akik beszélgetéssel segíteni szeretnének a magány enyhítésében. Az online útmutatót a Magyar Máltai Szeretetszolgálat szakemberei készítették és az apró gesztusoktól a komolyabb beszélgetésig többféle szituációhoz is szakszerű ajánlásokat fogalmaztak meg. A felületen hasznos és gyakorlati tanácsokat kaphatunk ahhoz, hogy hogyan tegyük meg az első lépést, például a szomszédunkban élő, magányos idős ember felé, hogyan teremthetünk vele kapcsolatot, vagy hogyan kommunikáljunk vele. Az útmutató itt érhető el.

 

 

„A Magyar Máltai Szeretetszolgálat azt vallja, hogy segíteni csak jól szabad. Jól segíteni pedig úgy lehet, ha azt adjuk, amire a másik embernek szüksége van, úgy, ahogy mi magunk is elfogadnánk. Azt látjuk, hogy sok a bizonytalanság azzal kapcsolatban, mit mondjunk, hogyan reagáljunk, ha egy olyan emberrel beszélünk, aki nehéz élethelyzetben van. A Szeretetszolgálat szakembereivel készítettük ezt az oldalt és az itt található ajánlásokat, hogy segítsünk azoknak, akik segíteni szeretnének. Mindenkit arra bátorítunk, hogy apró figyelmességekkel, egy mosollyal, kis ajándékkal vagy egy beszélgetéssel tegyen azért, hogy a környezetében élőknek örömet szerezzen” - mondta Benkőné Lengyel Melinda a Magyar Máltai Szeretetszolgálat HR-vezetője.

 

„A Vodafone, mint multinacionális vállalat, jelentős kommunikációs erővel is rendelkezik, és ezt a kommunikációs erőt szívesen állítjuk annak szolgálatába, hogy a Szeretetszolgálat szakértelmével elkészült útmutatónak felületet biztosítsunk. Minden eszközünkkel azon dolgozunk, hogy ezek az értékes és hasznos tanácsok minél többekhez eljussanak majd, és sokan segítsenek idén karácsonykor” – nyilatkozta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország Lakossági Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.

 

Kedvezményes karácsonyi ajánlatok a Vodafone-tól

A Vodafone célja, hogy minél szélesebb körben hozzáférhetők legyenek a digitalizáció által biztosított előnyök és a kapcsolattartás lehetősége.  Egy különleges karácsonyi ajánlat keretében okoskészülékek – telefonok, tabletek, TV – széles választéka 1 forintos áron vásárolható meg a szolgáltató már meglévő mobil és vezetékes ügyfelei számára, a kijelölt csomagok mellé, 2021. november 24. és 2022. január 31. között. Továbbá, a Go Super, RED Free+ tarifacsomagra történő 2 éves szerződéskötés vagy hosszabbítás esetén a szolgáltató minden mobiltelefonra 21 000 Ft készülékkedvezményt biztosít.

 

A Vodafone Magyarország előzőleg november közepén jelentette be, hogy tableteket és okostelefonokat adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálat idősotthonainak. Az eszközök mellé belföldön korlátlan beszélgetést és díjmentes adatforgalmat is biztosít a szolgáltató azzal a céllal, hogy a technológia révén csökkentse a szeretteiktől távol élő emberek elszigeteltségét az ünnepi időszakban.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01