A Samsung a Tetrissel közösen alkotta meg a Samsung Kirakóst
A Samsung a The Tetris Company segítségével alkotta meg a limitált kiadású Samsung Kirakóst. A különleges ételtároló rendszert a világhírű Tetris játék ikonikus Tetrimino alakzatai inspirálták, az egyedi kialakítással pedig hozzájárul az élelmiszerpazarlás csökkentéséhez. A Samsung Kirakós bevételeivel a két vállalat az Európai Élelmiszerbankok Szövetségét támogatja.
Az egyedi tárolórendszer hét ikonikus Tetrimino elem forma- és színvilágát idézi a ciánkék, a sárga, a lila, a zöld, a kék, a piros és a narancs színű edényeivel, amelyekben hatékonyan és biztonságosan tárolhatók a különböző élelmiszerek a hűtőben vagy a fagyasztóban. A hűtőszekrény szórakoztató berendezésén túl, a Samsung Kirakós a fenntarthatósághoz is hozzájárul, hiszen az eladásukból származó teljes bevétellel az Európai Élelmiszerbankok Szövetségét támogatják.
Az ételpazarlás világszerte egyre jelentősebb problémát jelent*. A felhasználók elmondása szerint a saját pazarlásuk már eléri a pandémiát megelőző szintet. Tízből hárman (30%) már több élelmiszert dobnak el, mint a járványhelyzet előtt, mert kevésbé tudatosan készítik és fogyasztják az ételeket. Nem főznek előre és a maradékokat sem használják fel.
A sokak gyermekkorát idéző, színes, a Tetrisből ismerős formavilágú tárolókkal, a Samsung Kirakóssal olyan élmény lesz a hűtőbe pakolni, mintha a felhasználók a játékban rendezgetnék az alakzatokat. A rugalmasan variálható elemekből álló készlettel hatékonyabban kihasználható a hűtőben rendelkezésre álló hely, így a maradékok is tovább tárolhatók és kevesebb étel végzi a szemétben. Az ünnepi időszakban érkező Samsung Kirakós nemcsak praktikus, hanem kiváló karácsonyi ajándék is lehet gamereknek, ínyenceknek és a fenntartható háztartást vezetőknek**.
Az új Kirakóshoz hasonlóan a Samsung hűtőszekrények is kívül-belül személyre szabhatók. A Testreszabható Belső Tér és a Borospolc megoldások vagy a SpaceMax technológia lehetővé teszik, hogy a felhasználók a hűtő belső terét a saját igényeik szerint átalakítsák és a lehető legteljesebb mértékben kihasználják. Ezek a különleges megoldások megtalálhatók a Samsung Bespoke hűtőszekrényekben is, amelyek különleges kialakításuk miatt még kényelmesebb használatot tesznek lehetővé, a megjelenésük pedig a lakás hangulatához alakítható. Az ezekhez kiválóan illeszkedő, limitált kiadású Samsung Kirakóst a vállalat kutatási eredményei*** is inspirálták, amelyek megmutatták, hogy az európaiak több mint fele (54%) szerint a rendezettebb tárolással csökkenthetnék az élelmiszerpazarlásukat, közel kétharmaduk (64%) szerint pedig az ételek tovább elállnának náluk, ha megfelelően tárolnák azokat.
„A Samsung számára kiemelten fontos, hogy olyan termékeket és megoldásokat fejlesszen, amelyek a felhasználókat a mindennapi életben segítik, például az élelmiszerpazarlás csökkentésében is. Ezért is fogtunk össze a The Tetris Companyvel, hogy megalkothassuk a Samsung Kirakóst, amely egy teljesen egyedi, mókás ételtárolási rendszer – mondta el Tim Beere, a Samsung Hűtési kategóriájának vezetője. – A Kirakós nemcsak remekül néz ki és szinte tökéletesen illeszkedik a hűtőinkbe, hanem hatékonyabb megoldást is kínál a különböző élelmiszerek tárolására. Ezzel a felhasználók kétszeresen is tesznek a pazarlás ellen, hiszen az Európai Élelmiszerbankok Szövetségét is támogatják a Samsung Kirakós megvásárlásával.”
„Nagy öröm számunkra, hogy együttműködhettünk a Samsunggal a Kirakós megalkotásában és egy kis Tetris-nosztalgiát és szórakozást hozhattunk a hűtők mindennapos használatába. Remek érzés látni a kedvenc játékunkat életre kelni a Samsung Kirakós elemeiben, és kíváncsian várjuk, hogyan alakulnak majd át a felhasználók hűtői hatalmas Tetris játékokká. Mi több, azzal, hogy a teljes bevételt az Európai Élelmiszerbakok Szövetségének ajánlottuk fel, ez egy nagyszerű lehetőség, hogy segítsünk még több eszközzel felvenni a harcot az élelmiszerpazarlással szemben” – mondta Maya Rogers, a Tetris elnök-vezérigazgatója.
Az új Samsung Kirakós számos európai országban elérhető lesz az ünnepi időszakban, köztük, Magyarországon, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Szlovéniában, Spanyolországban, Csehországban, Szlovákiában, Olaszországban, Görögországban, Franciaországban és az Egyesült Királyságban.
A felhasználók további információkat érhetnek el a Samsung Kirakósról a samsung.com/hu/tetris weboldalon. A készletek a https://www.yesiwantit.com/brand/samsung-stackers oldalon érhetőek el, a bevételt pedig az Európai Élelmiszerbankok Szövetsége kapja, amely egy 335 európai élelmiszerbankot magába foglaló non-profit hálózat, célja az ételpazarlás csökkentése és az élelmezésbiztonság megteremtése a kontinensen.
Az Európai Élelmiszerbankok Szövetsége jelentős növekedést tapasztalt az élelmiszer iránti keresletben az elmúlt években, ez a tendencia pedig a várakozásaik szerint nem fog változni a közeljövőben. A különböző jótékonysági szervezetek a Szövetségtől kapott támogatással csak 2020-ban több mint 12,8 millió rászorulón segítettek, amely 34,7 százalékkal magasabb szám, mint a világjárvány előtt, 2019-ben. A szervezet európai tagjai 860.000 tonnányi olyan élelmiszert gyűjtöttek össze és osztottak szét a jótékonysági munkát végző partnerek között, amelynek nagy része máskülönben kárba veszett volna, ez 12 százalékkal több volt, mint 2019-ben.
________________
* A WRAP 2021-es Ételpazarlás Trend Felmérése
** Minden egyedi TetrisTM edény a következő anyagokból készül, az élelmiszeripari szabályozásoknak megfelelően; 100% OPP: A PP anyag CAS száma: 9003-07-0/Újrahasznosítható. A külső csomagolás teljes FSC hitelesítést kapott.
*** A Samsung európai kutatását 11 országban végezte 20.000 válaszadóval, a 3gem segítségével. A pazarlás értékét minden országban a válaszadók átlagos heti költését, valamint az átlagos fogyasztást figyelembe véve minden kategóriában. Az éves adatok a heti átlagok és hetek számának szorzata.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliónál is több The Frame tévé kelt el 2021-ben
- Védelem a készülék minden szintjén
- 43 díjjal ismerték el a Samsung egyedülálló mérnöki és tervezői teljesítményét
- Felhasználóközpontú mobilélmény a One UI 4 rendszerrel
- A Samsung képviselője, Jong-Hee Han a CES 2022 kiállítás nyitó előadói között
- Dizájner darabokkal a fenntartható magyar textiliparért
- Virtuálisan rendezték meg a Samsung Fejlesztői Konferenciáját
- Még nagyobb képernyőt, tudatosan
- A Bespoke AirDresser stílusos megjelenésével és okosfunkcióival emeli új szintre a ruhaápolást
- A Samsung Bespoke készülékeiből épül fel a jövő konyhája
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.