Hazánkban is elindul a live stream shopping szolgáltatás
A Rex Kutyaotthon Alapítvány jótékonysági adománygyűjtésével startol hazánkban a már Kínában és az USA-ban dollármilliárdos üzleti modell, az élő értékesítés.
A smuc.io magyar startup, az élő értékesítési megoldás bevezetéséhez olyan kampányt tervezett, amellyel nem csak a technológiát szemlélteti, hanem egy jó ügyet is támogat. A Rex Kutyaotthon Alapítvány live shopping-műsorában az adott kutya igényeinek megfelelően jelennek meg különböző termékek, melyek megvásárlásával a néző közvetlenül tudja támogatni a neki szimpatikus kutyát. Mindez nem egy külső csatornán, hanem a kampány saját oldalába integráltan jelenik meg, és így 100%-osan felhasználhatóak lesznek az értékesítés során gyűjthető adatok.
December 12-én, vasárnap 14.00 órától a www.rexpendables.hu oldalán élő, online közvetítésben mutatkoznak be a kutyaotthon lakói, akiknek a nézők azonnal a videó felületén tudnak számos nélkülözhetetlen dolgokat vásárolni. Olyan tételek közül lehet választani, mint az orvosi ellátás, kutyaeledel, játék, kutya kozmetika, illetve egy-egy téglajegy megvásárlásával, a 30 éves jubileum alkalmából, a Rex Állatszigetre tervezett Felelős Állattartás Házának megépüléséhez is hozzájárulhat a néző.
A közvetítés alatt nemcsak megnézhető és kipróbálható a közeljövő online értékesítését várhatóan egyre jobban meghatározó megoldás, hanem a Rex Kutyaotthon Alapítvány állatai is támogathatók.
A koronavírus-járvány miatt megváltozott fogyasztói igények és az ebből fakadó iparági változások óriási lökést adtak az élő online videók forgalmának. A járvány kitörésekor egyetlen hét alatt megduplázódott a Facebook és Instagram live-ok nézettsége. A legismertebb, élő videókra épülő platform, a Twitch napi egyedi látogatóinak száma 15 millió, ebből ötszáz-ezer felhasználó élő adást is indít.
A Kínában és az Egyesült Államokban többszáz milliárd dolláros üzletnek számító live stream shopping népszerűsége világszerte folyamatosan nő, amely a 2017-2022-es időszakot vizsgálva várhatóan 15-szörösére emelkedik, ami a teljes internetes forgalom 17%-át adja. Sikere abból fakad, hogy a vásárlás gyors, könnyed, és a hagyományos e-kereskedelemnél sokkal személyesebbnek tartják a felhasználók.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.