A bécsi Belvedere múzeum is belépett a Meta-világba
Valentin-nap alkalmából a bécsi Belvedere múzeum Gustav Klimt A Csók című ikonikus festményének digitális részleteit (NFT) kínálta eladásra. Az ötlet annyira bevált, hogy már 3,2 millió eurót kerestek vele. A végösszeg 18,2 millió euró lehet.
Különleges ötlettel rukkolt elő Valentin-nap alkalmából a bécsi Belvedere múzeum: aki valami nagyon egyedi ajándékkal akarta lenyűgözni kedvesét, az Klimt A Csók című festményének egy digitális részletével – úgynevezett NFT-vel – kedveskedhetett partnerének.
Ehhez az ikonikus műalkotás nagyfelbontású digitális másolatát egy 100x100-as raszterrel felosztották és 10.000 nem helyettesíthető tokent (NFT) hoztak létre belőle. Ezeket kínálták eladásra, darabonként 1.850 eurós áron. A vevők egy erre szolgáló platformon be is jegyeztethetik magukat tulajdonosként - vagy helyette szerelmes üzenetet hagyhattak a megajándékozottnak. A tokenek annyira kelendőek voltak, hogy az értékesítés első napján 1.730 darab talált gazdára 3,2 millió euró összértékben. Az egyes darabokat véletlenszerűen rendelik a vevőkhöz.
A kiállítóház a Valentin-napot követően is folytatja az NFT-k értékesítését a thekiss.art oldalon, ha sikerül az összes tokent eladni, 18,2 millió euró bevételre tehet szert.
Kapcsolódó cikkek
- Hogyan hasznosíthatók az NFT-k a pénzügyi szolgáltatói szektorban?
- NFT: a legjobb új befektetés vagy buborék?
- A Hungarian Vizsla Inu idei éve
- Átszámítva közel 40 millió forintot fizettek a világ első SMS üzenetéért
- Digitális műtárgyként árverezi el a Vodafone a világ első SMS-ét
- Már képeken keresztül is örökbe lehet fogadni
- Magyarországon először, NFT alkotás nagy aukción
- Elkelt az első magyar kriptovalutáért kínált képzőművészeti alkotás
- A Facebook befektetői előtt prezentálhat egy magyar startup
- A Kaspersky Lab 14 komoly biztonsági rést azonosított egy népszerű nagyvállalati szoftverben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.