Digitális női vállalkozókat díjazott idén nőnapon a Vodafone

forrás: Prím Online, 2022. március 9. 15:28

A Vodafone hosszú ideje elkötelezett támogatója a nemek közti egyenlőségnek és a női egyenjogúságnak, emellett kiemelt figyelmet fordít a hazai kis-és középvállalkozások digitális felzárkóztatására. Ennek jegyében idén nőnapon egy újonnan alapított díjjal digitális női vállalkozók teljesítményét ismerte el. Az Év Női Digitális Vállalkozója díjat 10 olyan vállalkozó kapta, akik üzleti eredményeiket a digitálizációnak köszönhetően érték el. A díj alapításában és a rangsor felállításában a Vodafone szakmai partnere a Portfolio volt. A Vodafone egy különdíjat is átadott, melyet a #nemluxustáska adományozási mozgalom alapítói kaptak.

A Vodafone az elmúlt években számos vállalati programot indított az egyenlőség megteremtése érdekében. A női kollégákat és az egyenlőséget támogató intézkedések mellett a Vodafone a kis-és középvállalkozások támogatását, megerősítését is fontosnak tartja. Ezért idén nőnapon a Portfolio-val közösen díjat alapított Az Év Top 10 Női Digitális Vállalkozója néven. A díjat 10 olyan női vállalkozó kapta, akik kiemelkedően innovatív, és a vállalkozásuk számára előnyös módon használták ki a digitalizáció adta lehetőségeket. 

 

A díjakat Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója és Balogh Gabriella, a Portfolio Csoport társtulajdonosa és igazgatósági tagja adták át a Vodafone Magyarország székházában megrendezett díjátadón. 

 

 

A díjazottak:

•  Dr. Árvai Anita, étteremtulajdonos, gasztroinfluencer, @veganeeta

•  Beh Mariann, kertészmérnök, @bazsalikomoskert

•  Burján Szafi, @burjan_szafi

•  Debreczeni Dóri, fitness edző, sportoló, @debreczenidora

•  Forgács Mariann, közösségi média szakértő, a Be Social social media ügynökség alapítója és társügyvezetője, @mankagram

•  Kovács Rami, fitnesz edző, @kovirami_fit

•  Muszula Timi, virágkötő és a Cloé Café kávézó franchise alapítója, @lauraviragtimi

•  Rácz Judit, kozmetikai vegyész, a Skinsmart.hu alapítója, @skinsmarthu

•  Szalai Dóra, cukrász, @chezdodomacaron

•  Viszkok Fruzsi, digitális tartalomfejlesztő, @vfruzsi

 

„A Vodafone fontosnak tartja a kis-és középvállalkozások támogatását, megerősítését is, hiszen ők adják a gazdaság gerincét, illetve mindannyiunk érdeke, hogy egy erős, lehetőségekkel teli és sokszínű piaci környezetet teremtsünk. A Vodafone az Év Női Digitális Vállalkozója Díjjal szeretne rámutatni arra, hogy milyen eredményeket érhetnek el azok a kis- és középvállalkozások, akik naprakészen használják a digitális eszközöket. Azt reméljük, az ő sikerükkel inspirálni tudunk másokat is, hiszen a most díjazott hölgyek mind prosperáló kis- és középvállalkozásokat vezetnek, inspirálóak, rugalmasak és agilisek, olyan vezetők, akik felismerik és kihasználják a digitalizáció kínálta lehetőségeket.” – mondta el a díjátadón Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

 

 

Az eseményen a szolgáltató a Vodafone Equality Award 2022 nevű különdíját is átadta egy különleges kezdeményezésnek. Ezt az elismerést a Vodafone évek óta olyan személyeknek ítéli oda, akik kimagaslóan sokat tettek az esélyegyenlőségért. A díjat 2022-ben a #nemluxustáska elnevezésű kezdeményezés alapítói, Huszka Ágnes, Kovács-Pálffy Anna és Sipos-Mohai Réka kapták, akik egy példaértékű, virtuális adományozói közösséget hoztak létre adománygyűjtő kampányukkal. A #nemluxustáska mozgalom alapítói, követőik bevonásával évek óta higiéniai termékeket tartalmazó táskákat gyűjtenek és juttattnak el rászoruló, mélyszegénységben élő nőknek és lányoknak. 

 

A Vodafone kiemelten fontosnak tartotta a díjátadó kapcsán, hogy az ünneplés mellett reagáljon az ukrajnai helyzetre is, és segítsen a háború elől menekülő nőkön. Ezért, együttműködésben a #nemluxustáska mozgalommal, a díjátadó résztvevői körében egy rendkívüli adománygyűjtést szervezett. Az esemény vendégei, szervezői és a  Vodafone munkatársai  a háború elől menekülő nők számára létfontosságú higiéniai és tisztálkodási termékeket tartalmazó csomagokkal, ún. „szükségtáskákkal” érkeztek a helyszínre. Az így összegyűlt adományokat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével a menekülteknek juttatják majd el.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14