Beindítanád a karriered 24 óra alatt?
A telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének választott* Magyar Telekom harmadik alkalommal indítja el Kickstart gyakornoki programját, melynek különlegessége, hogy a kiválasztás garantáltan 24 óra alatt megtörténik. A jelentkezés május 26-án reggel indul és másnapra kiderül, ki lesz az a 28 egyetemista, akik azonnal elindíthatják karrierjüket a Telekomnál.
A Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország harmadik alkalommal szervezi meg egyetemistákat célzó karrierprogramját Kickstart néven, melynek keretében 28 pozícióra várják a fiatal tehetségek jelentkezését. Az érdeklődők május 4-én 12.00-tól nézhetik meg az álláslehetőségeket és iratkozhatnak fel a program weboldalán, a kiválasztási folyamat pedig május 26-án indul. Ennek első lépése az önéletrajz feltöltése és egy videóinterjún való részvétel. Akik ezt sikerrel teljesítik, másnap online assesment centeren vesznek részt. A Telekom instant visszajelzést ígér: a jelentkezéstől számított 24 óra leforgása alatt kiderül, kik vehetnek részt az egy éves gyakornoki programban. A jelöltek népszerű és a munkaerőpiacon értékes kompetenciákra építő pozíciókra jelentkezhetnek IT, műszaki, marketing-kommunikációs, pénzügyi területre.
A felvételt nyert Kickstart gyakornokok a telekommunikációs szektor megismerése és a szakmai tudás mélyítése mellett gondosan összeállított fejlesztési folyamatban vesznek részt, melynek fókuszában az önismeret, prezentációs képesség, kommunikációs készség és az agilis metodológia áll. A program végén három hónapos projektfeladat vár a gyakornokokra, mely során non-profit szervezetekkel kell együttműködniük, értékteremtő támogatást nyújtva számukra egy közösen megfogalmazott cél érdekében.
„A fiatalok nem szeretnek hetekig várni a visszajelzésre, ezt az igényt meghallottuk és beépítettük gyakorlatunkba. Azt ígérjük, hogy a digitális toborzás segítségével rekordidő alatt kiválasztjuk a legtehetségesebb fiatalokat, akik számára az egyéves programban felelősséggel járó szakmai feladatokat, agilis keretrendszerben való működést és kiemelkedő képzési portfoliót biztosítunk. A program leteltével szeretnénk, ha minél több fiatal maradna nálunk főállásban is, hogy közösen dolgozhassunk Magyarország digitalizációján. Kickstart programunk eredményességét mutatja, hogy az elmúlt két évben nálunk főállásban elhelyezkedő korábbi gyakornokaink 92%-a hosszútávon gondolkodik a Telekomban és jelenleg is vállalatunknál dolgozik.” – foglalta össze a program legfontosabb elemeit Sziget Ágnes, a Magyar Telekom Talent Experience CoE Lead-je, aki maga is gyakornokként kezdte karrierjét a vállalatnál.
A program hosszú távú célja a szakértői és vezetői utánpótlás biztosítása, így az egy év letelte után a tehetségeknek különböző karriertervező alkalmat, talentbrókert és közösségépítő programot biztosít a Telekom, segítve a vállalaton belüli elhelyezkedésüket és előre lépésüket.
___________________
* Randstad Employer Brand Research 2022
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságukat túl-, az adathalászat veszélyeit alábecsülik a hazai kisvállalkozások
- Megújul a Telekom TV portfóliója és nem lineáris TV szolgáltatása
- Kisvállalkozóknak segít a Telekom szolgáltatása
- Segítség az Ukrajnában tartózkodó Telekom ügyfeleknek
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Újabb nemzetközi építészeti díjat nyert a Telekom Székház
- Extrákkal bővített közvetítés a téli olimpiai játékokról a Telekomnál
- 6 GB mobilnet a Telekom KKV ügyfeleinek a digitális elképzelésekhez
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- A Telekom elindítja a magyar podcast világ legfontosabb gyűjtőhelyét
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.