A TCL bemutatja legújabb termékkínálatát a 2022-es IFA-n
A TCL Electronics, a globális TV iparág egyik kulcsszereplője és vezető szórakoztatóelektronikai vállalata szeptemberben visszatér a 2022-es berlini IFA-ra, amely 2019 óta az első jelentős offline, fogyasztói és otthoni elektronikai kiállítás. A TCL leleplezi a nagyképernyős Mini LED QLED TV-k legújabb képmegjelenítési technológiáját, élő bemutatókkal és számtalan újonnan érkező termékkel várja a látogatókat.
A TCL globális sajtótájékoztatót is rendez szeptember 1-jén, amelyet egy öt napig tartó kiállítás követ egy több mint 2500 négyzetméteres TCL zónában.
„Izgatottan várjuk, hogy visszatérhessünk az IFA 2022-re, és büszkék vagyunk rá, hogy részesei lehetünk ennek a dinamikus iparágnak. Az új „Inspire Greatness” szlogennel a TCL továbbra is inspirálja az embereket, akik életük legnagyszerűbb pillanatait élhetik át a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal.” – mondta Shaoyong Zhang, a TCL Electronics vezérigazgatója.
A TCL zónát meglátogató látogatók szemügyre vehetik a legújabb kijelzők, soundbarok és az okos hordozható eszközök designját, kiváló teljesítményét és funkcionalitását, valamint az okos háztartási készülékek idén debütáló termékeit és az új TV-k teljes választékát.
IFA 2022-es TCL sajtótájékoztató részletei:
Időpont: 2022. szeptember 1., 14:00 (CEST)
Helyszín: Németország, Messedamm Berlin, 21B csarnok (bejárat a Sommergartenen keresztül, a 21-es és 22-es csarnok között)
Élő közvetítés: TCL Electronics YouTube csatorna
Beszédet mondanak:
Frédéric Langin, értékesítési és marketing alelnök (TCL Europe)
Marek Maciejewski, termékfejlesztési igazgató (TCL Europe)
Olivier Semenoux, a termékmarketing vezetője és a piacvezető igazgató (TCL Europe)
A TCL zónáját az IFA 2022-es kiállításán 2022. szeptember 2-6. között a HALL 21A csarnokban (Németország, Messedamm Berlin) lehet megtalálni.
Kapcsolódó cikkek
- Jönnek az XXL-es TCL televíziók
- A TCL legújabb termékei új szintre emelelik az otthoni szórakozás élményét
- Magasabb QLED-élmény az újonnan érkező TCL C63 szériával
- A TCL a P73 szériával bővíti a 2022-es 4K TV kínálatát
- A TCL innovatív megoldásait díjazták a CES 2022-n
- CES innovációs díjat zsebelt be a TCL csúcstévéje és úttörő robotporszívója
- Három EISA díjat zsebelt be idén a TCL Electronics
- Megérkezett a TCL új termékpalettája
- A TCL a tévé-márkák közt első az IoT eszközök terén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.