A DHL hozta el hazánkba is a száguldó cirkuszt
Tegnap elrajtolt a 2022-es Forma-1 Magyar Nagydíj hétvégéje a Hungaroringen. A Forma-1 globális partnereként hazánkba is a DHL hozta el a világ legnépszerűbb formaautó versenyszériáját. Az F1 szabályaival egyidőben a DHL is folyamatosan fejleszti fenntartható szállítási szolgáltatását.
A DHL 2004 óta hivatalos logisztikai partnerként, motorsport-logisztikai szakemberekből álló csapatával, szorosan működik együtt a Forma-1 vezetőségével és a csapatokkal a versenyhétvégék és a hivatalos tesztfutamok zökkenőmentes logisztikai támogatása érdekében. A világ vezető logisztikai vállalata nem csak az autókat és a csapatok felszereléseit szállítja a helyszínek között, hanem a közvetítéshez szükséges eszközöket, az autók abroncsait és üzemanyagát és a catering eszközök szállítását is szakemberei értő koordinációjának segítségével végzi.
A DHL számára a fenntarthatóság kulcsfontosságú, nincs ez másképp a Forma-1-el közös együttműködése során sem. A zöld logisztika terén szerzett széleskörű tapasztalatával a DHL mindig új utakat keres az F1 karbonlábnyomának és általános környezeti hatásának csökkentésére. A vállalat célja, hogy 2050-re elérje a zéró kibocsátást, ezzel teljesen karbonsemlegessé válva. Ehhez nagyban hozzájárul a bp-vel és Nesté-vel idén kötött fenntartható üzemanyagokra vonatkozó együttműködése. A két cég a következő öt évben több mint 800 millió liter fenntartható légiüzemanyagot (másnéven: sustainable aviation fuel [„SAF”]) biztosítanak a DHL Express számára.
A DHL szerepe nem áll meg a logisztikánál a Forma-1 életében, hiszen a világ minden szeglete között szeretné összekapcsolni az embereket. Az F1 a világ egyik legnagyobb szórakoztató platformja, és globális partnerként a DHL olyan lehetőségeket kínál a rajongóknak, hogy felejthetetlen pillanatokat élhessenek át a pályán és azon kívül is.
A Commentator's Challenge egyesíti a rajongókat a világ minden tájáról, olyan egyedülálló lehetőséget kínálva számukra, amely során kipróbálhatják magukat kommentátori székben ülve. A DHL az F1 Esports Series és a Formula 1 két legismertebb különdíjának – a DHL Fastest Lap Award-nak (a leggyorsabb körért járó díj) és a DHL Fastest Pit Stop Award-nak (a leggyorsabb boxkiállásért járó díj) – alapító partnere. A két díjat minden szezon végén a leggyorsabb köröket teljesítő pilóta és a bajnokság során a leggyorsabb boxkiállásokat végrehajtó csapat kapja meg.
A Forma-1 mellett a DHL biztosítja a Forma-2, Forma-3 és Forma-E sorozatok logisztikai megoldásait is. A rajongók interaktív térképen is követhetik a szállítás folyamatát, valamint számos izgalmas tartalmat találhatnak az inmotion.dhl/en/formula-1/logistics-hub oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Budapestre érkezik a Dachser új selyemútja
- A DHL Express élen jár a fenntarthatóság terén
- Folyamatos fejlődés útján a Trans-Sped
- Győrben nyitott új logisztikai központot a Raben
- A DHL Supply Chain 2022-ben ismét vezető besorolást kapott
- Növekvő energia ár – hogyan hat a logisztikai piacra?
- Felelősséggel lép a következő évtizedbe a Raben Group
- 5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
- Újabb németországi napi gyűjtőjáratot indított Magyarországról a Dachser
- Automatizálás a logisztikában – mit hozhat a jövő?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.