Innovatív fogászati rendelőé az év egészségügyi honlapja
A budapesti MindentMent Fogászati Rendelőhálózat nyerte az egészségügyi kategória fődíját a 21. alkalommal megrendezett Az Év Honlapja pályázaton. A rendelő igazgatója szerint a honlap az orvos-beteg kommunikáció előszobája, ezért kiemelkedően fontos szerepe van.
A zsűri indoklása szerint a MindentMent.hu jól megtervezett, kategóriájában kiemelkedő páciensbarát egészségügyi honlap. A konkrét fogászati szolgáltatások iránt érdeklődők egy rendkívül informatív, komoly háttéranyagokkal rendelkező, mindenféle szempontból transzparens oldalra érkeznek, ahol áttekinthető módon, ergonomikusan, jól menedzselt folyamatokon keresztül érhetnek célba, ezért lett a kategória győztese.
„Kutatások bizonyítják az orvos-beteg kommunikáció jelentős hatását. Felfogásunkban a honlap az orvos-beteg kommunikáció előszobája. Ezért a lehető leginformatívabbá tettük a honlapot, hogy a legjobb segítséget nyújtsuk a páciensek számára. Nagyon boldog vagyok, hogy díjazták az innovációnkat” – nyilatkozta Aranyi Rita, a MindentMent Fogászati rendelők igazgatója.
Az intézményvezető szerint a digitalizáció óriási lehetőségeket tartogat a fogászatban. Az orvos-beteg kommunikáció digitalizációja javítja az ellátás fenntarthatóságát, több embernek téve hozzáférhetővé az ellátást.
Az Az Év Honlapja pályázat 21. alkalommal került megrendezésre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett rangos versenyre 227 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 68 pályaművet díjazott. A MindentMent Fogászati Rendelőhálózat díjazott honlapját a VTL-Design Kft. készítette.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
- A 2023-as esztendő marketing és kommunikációs pillérei
- Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!
- 2022-ben is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Nyíregyháza triplázott – 2022-ben is a Marketing fővárosa lett!
- Dr. Fazekas Ildikó kapta a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
- Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
- ’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.