Változik az elektromosautó-töltők elérhetősége a PENNY üzleteinél
November 1-jétől több ponton is módosul a PENNY üzletek parkolóiban található elektromosautó-töltőállomások használata. Az ország mintegy 70 pontján található – eddig csak a nyitvatartási időben üzemelő – e-töltők éjjel-nappal elérhetővé válnak, a szolgáltatás pedig a piaci viszonyoknak megfelelő mértékben válik fizetőssé.
A hazai diszkontláncok közül a PENNY utolsóként tette fizetőssé a töltést az egyes áruházai parkolójában található e-töltőpontoknál. A pontonként elérhető, 22 kW-os töltési teljesítménnyel rendelkező AC töltés díjszabása egységesen 179 Ft/kWh lesz. A fizetős töltést az eddig is használt Polyfazer mobil applikációban vagy a Polyfazer honlapján, a bankkártya regisztrációját követően lehet elindítani. A PENNY parkolóiban található e-töltőket a V4 Plus Kft. üzemelteti, bármilyen – az üzemeltetéssel kapcsolatos – további kérdésben a partnercég munkatársai illetékesek.
Kapcsolódó cikkek
- A legújabb ABB E-mobility appok megkönnyítik a váltakozó áramú töltést
- Elindult a hazai fejlesztésű napelemes gépkocsibeálló és -töltő sorozatgyártása
- Tarolnak az e-autók, eljött az intelligens töltőrendszerek kora
- Figyelem, adathalászok próbálnak visszaélni a PENNY nevével!
- Ultragyors elektromosautó-töltőket telepít az E.ON és az ALDI Székesfehérváron
- Az ABB E-mobility az NXT Gen Cup hivatalos járműtöltési partnere
- Az LG teljes gőzzel fejleszti elektromosjármű-töltő megoldásaival foglalkozó üzletágát
- Fidelity: Nyernek az elektromos autók?
- Az irodai és az otthoni töltés megoldása nyithatja meg az utat az e-autózás terjedése előtt
- Generali kutatás: Egyre többen váltanának elektromos vagy hibrid autóra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.