Megvette a Netflix a Marsra magyar! első évadát
A Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évada május 15-én került fel a Netflixre, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV Show közé Magyarországon. A döntés, hogy egy márkával közösen létrehozott magyar sorozat megjelenik hazai és nemzetközi streaming platformokon is, rendkívüli siker a hazai médiaiparban.
A Marsra magyar! tavaly májusban az Index.hu-n debütált és gyorsan nagy rajongótáborra tett szert. A sorozat a Hajnal-Vasad Kft. mindennapjait követi nyomon, ahol egy váratlan meteoritbecsapódás következtében krízishelyzet alakul ki. A gyár igazgatója, Hajnal Károly (Csőre Gábor) és csapata humoros, mégis izgalmas kalandok során keresik a megoldást a válságra. A sorozat könnyed hangvétele, a szitkom és áldokumentumfilm elemeinek ötvözete különleges szórakozást nyújt a nézők számára. Az alkotók célja a szórakoztatás, miközben megidézik és parodizálják a hétköznapi emberek életéből és az üzleti világból ismerős helyzeteket. A karakterek közötti dinamika, a különleges személyiségek és a vígjátéki helyzetek gyakran épülnek a szituációs komikumra, a hajmeresztően képtelen ötletekre és abszurd párbeszédekre, amelyet humoros öniróniával ábrázolnak.
A sorozat a KMH Film és a Magyar Telekom koprodukciójában készült. A főszereplők között olyan neves színészeket találunk még, mint Stefanovics Angéla, Badár Sándor, Keresztes Tamás, de több részben feltűnik Thuróczy Szabolcs is.
A sorozat fejlesztését Végh Zsolt, Kálmánchelyi Zoltán és Wágner Levente végezték. „Büszkék vagyunk rá, hová nőtte ki magát a projekt és még inkább az univerzum, amit alkottunk. Remélhetőleg a Netflix segítségével még több emberhez eljuthat az az egyedi humor és értékrend, amit a sorozattal képviselünk.” – mondta Végh Zsolt, a sorozat kreátora és rendezője.
„A magyar médiaiparban nem készült még hasonlóan sikeres sorozat. Azt az eredményt, hogy előbb az Index csatornáján elért több milliós megtekintést követve, a hazai két legnézetteb kereskedelmi csatorna, a TV2 és az RTL is levetítse, és a Netflix is műsorára tűzze, még egyetlen magyar sorozat sem tudta elérni. Nagyon büszke vagyok és köszönöm a kollégáimnak és a partnereinknek, akikkel közösen hoztuk létre a Marsra magyart!” – mondta el Pusztai Ferenc, a sorozat producere.
„A Marsra magyar! nemzetközi platformra történő bekerülése kiváló lehetőséget teremt a magyar kreatív ipar számára, hogy megmutathassa sokoldalúságát és innovatív képességét a globális közönségnek. Ez a lépés nemcsak a sorozat, hanem a hazai filmgyártás nemzetközi elismertségét is növeli. Büszkék vagyunk rá, hogy ebben mi is ilyen fontos szereplővé váltunk, annak ellenére, hogy nem az ilyen jellegű tartalomgyártás a fő tevékenységünk” – tette hozzá Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
A Marsra magyar! a felkerülés után már másnap a legnézettebb magyar sorozat lett a Netflixen.
Kapcsolódó cikkek
- Feltuningolva, hazai sztárokkal érkezik a Marsra magyar! második évada az RTL-re
- Jövő hét végén startol a 39. Telekom Vivicittá
- Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
- Szoboszlai Dominikkel tuningol a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom együttműködést jelentett be a Netflix-szel
- WI-FI 6E: A jövő hálózata már elérhető a Magyar Telekomnál
- Közösségi térként és podcast szobaként is működő Telekom üzlet nyílt
- Átadták a Magyar Telekom ösztöndíjait a Széchenyi István Egyetemen
- A Magyar Telekom 2023. harmadik negyedéves eredményei
- Digitális tuning 14-99+ éves korig
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.