Egyedi fejlesztésű online játékokkal ismerhetik meg az építőipar világát
Az építőipari munkafolyamatok ihlették a KÉSZ Csoport legújabb, egyedi fejlesztésű online játékait: a vállalatcsoport weboldalán elérhető KÉSZ Group Challenge virtuális játékok a generálkivitelezési tevékenységet, valamint az acélszerkezet-gyártást és -szerelést mutatják be. A KÉSZ Csoport évek óta kiemelten foglalkozik az iparág népszerűsítésével, legújabb kezdeményezésében pedig arra ösztönzi az érdeklődőket, hogy két online játék segítségével fedezzék fel az építőipart. A vállalatcsoport a játékokhoz kapcsolódva egy online nyereményjátékot is meghirdetett az Instagram-oldalán, amelynek keretében a résztvevők különböző választható napi nyereményeket és akár a 250 ezer forintos fődíjat is megnyerhetik.
A KÉSZ Csoport Magyarország egyik legszélesebb portfoliójával rendelkező, építőipari fókuszú, technológia vezérelt és innovatív vállalatcsoportja, az elmúlt években több kezdeményezést is hirdetett annak érdekében, hogy bemutassa és népszerűsítse az építőipart a szélesebb közönség számára. Legújabb kampányában az érdeklődők online játékokban ismerhetik meg az iparág két fontos területét, miközben értékes nyereményekhez is hozzájuthatnak.
Tetris, avagy acélszerkezet gyártás és -szerelés, illetve generálkivitelezés, mint kognitív ügyességi játék
A KÉSZ Group Challenge névre hallgató online kihívás két egyedi fejlesztésű játékból áll, amelyek a KÉSZ Csoport számos iparágat lefedő széles palettájából, összesen 15 tevékenységi köréből kettőt mutatnak be. Az ügyességi rajzolós feladat grafikája a generálkivitelezési tevékenységet illusztrálja és egy projekthelyszínt hivatott bemutatni. Leginkább azt, hogy a projektmenedzsment, illetve az építkezéseken dolgozó kollégák tevékenysége mennyire összetett folyamat, hiszen állandó gyors és pontos reakciókra van szükség mind a menedzserek, mind az egyéb munkatársak részéről. A másik játék a már jól ismert tetris az acélszerkezet-gyártásra és -szerelésre fókuszál, gyors, de precíz, pontosan illeszkedő kivitelezésre buzdítja az érdeklődőket.
Először a munkatársak próbálhatták ki
„A KÉSZ Csoport egyik kiemelt célja már hosszú évek óta az építőipar népszerűsítése és a fiatalabb korosztály megszólítása. Épp ezért szerettünk volna idén is előrukkolni egy egyedi kampánnyal, amelynek során ezúttal is játékos módon ismerhetik meg az érdeklődők ezt az igen komplex, de annál sokszínűbb iparágat. Szeretjük a formabontó, az iparágban nem megszokott megoldásokat, mert úgy érezzük, hogy ezáltal sokkal hatékonyabban érjük el a fiatal generációkat. A KÉSZ Group Challenge két játékát ez alkalommal először a munkatársaink próbálhatták ki egy házon belüli vetélkedő során, mely igen nagy sikert aratott. Június 17-én a játékokat pedig a nagyközönség számára is elérhetővé tettük a KÉSZ Csoport tavaly megújult honlapján, sőt, mindezt összekötöttük egy nyereményjátékkal is, így a résztvevők értékes jutalmakhoz is hozzájuthatnak” – tette hozzá Zima Tímea, a KÉSZ Csoport marketingkommunikációs vezetője.
Egyedi választható napi nyeremények és 250.000 Ft-os fődíj
A 4 hétig tartó kampányban bárki kipróbálhatja a KÉSZ Group Challenge két játékát és részt vehet a nyereményjátékban, hogy elnyerje a választható napi nyereményeket vagy a 250 ezer forintos fődíjat. A játékban való részvételhez mindössze arra van szükség, hogy a két játék közül valamelyikkel játsszanak, lementsék az eredményüket és bekövessék a KÉSZ Csoport Instagram-oldalát. A nyeremények mindegyike sorsolás alapján kerül kiosztásra, így bár a játékokban pontokat is lehet gyűjteni, az eredmény nem számít, a lényeg a részvétel. Aki játszik adott napon bármely játékkal, és teljesíti a feltételeket, az részt vesz a napi nyeremény sorsolásában, aki pedig a játék teljes időtartama alatt bármikor csatlakozik a játékosok lelkes táborához, az részt vesz a fődíj sorsolásában. A napi nyereményeket a nyertesek tetszés szerint választhatják ki: logózott bögrét, kulacsot vagy pulóvert kaphatnak, ha nyernek
A vállalatcsoport a kezdeményezéshez egy influenszer-kampányt is indít, így a következő egy hónapban azt is lehet majd látni, ahogy a véleményvezérek is kipróbálják a játékokat és ugyanerre buzdítják a követőiket.
A játékok itt érhetők el egészen július 14-ig: https://www.keszgroup.com/kesz-group-challenge
Kapcsolódó cikkek
- Építőipari digitalizáció a hatékony tűzvédelemért
- Díjazták az építőipar „rocksztárját”
- Gyorsabban, de jóval drágábban találhatunk szakembert idén
- Mérföldkő az építőipar digitalizációjában
- 2024 legfontosabb építőipari technológiai trendjei
- A HONOR elhozza a hajlítható okostelefonos videojátékozás forradalmát
- A Web3 és az AI a játékok jövője
- Erre számíthat az építőipar és az ingatlanszektor 2024-ben!
- A PlanRadar megoldása az építőipari kárigények kezelésére
- PlanRadar útmutató az építőipari vállalatok jövőbeni sikeréhez
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.