Imádják a Netflixesek az olcsóbb, reklámalapú előfizetést
A Netflix legújabb jelentése szerint a felhasználók körében egyre népszerűbbek az olcsóbb, reklámalapú előfizetési csomag – írja a marketinglife.hu.
A streaming szolgáltató 2024-es második negyedévi adatai azt mutatják, hogy a felhasználók jelentős része szívesen választja a kedvezőbb árú lehetőséget.
A reklámalapú előfizetés növekvő népszerűsége
A Netflix 2024-es második negyedévi jelentése szerint az olcsóbb, reklámalapú előfizetés iránti kereslet jelentősen megnőtt. Az előfizetők számának növekedése és a felhasználói elégedettség egyaránt azt mutatja, hogy a nézők egyre inkább elfogadják a reklámokat a kedvezőbb ár érdekében. A jelentés kiemeli, hogy az új előfizetők jelentős része a reklámalapú csomagot választja, ami hozzájárul a Netflix bevételeinek diverzifikálásához és növeléséhez.
A Netflix adatai alapján egyértelmű, hogy a felhasználók árérzékenysége jelentős szerepet játszik az előfizetési döntéseikben. Az olcsóbb, reklámokkal támogatott csomag lehetővé teszik a nézők számára, hogy hozzáférjenek a Netflix tartalmaihoz anélkül, hogy teljes árat kellene fizetniük. Ez különösen vonzó lehet a fiatalabb, alacsonyabb jövedelmű rétegek számára, akik számára a szórakozásra fordítható költségvetés korlátozott.
Reklámok és felhasználói élmény
Bár a reklámok jelenléte néhány felhasználó számára zavaró lehet, a Netflix igyekszik minimálisra csökkenteni a megszakításokat és releváns hirdetéseket kínálni. A jelentés szerint a reklámok beépítése a tartalomba gondosan megtervezett, hogy a lehető legkevésbé zavarja a nézői élményt. A Netflix célja, hogy egyensúlyt teremtsen a reklámok és a tartalomfogyasztás között, így növelve az előfizetők elégedettségét.
A reklámalapú előfizetési modell bevezetése pozitív pénzügyi hatással volt a Netflixre. A jelentés rámutat, hogy a reklámbevételek jelentősen hozzájárultak a cég bevételeinek növekedéséhez. Az olcsóbb előfizetés vonzereje új felhasználókat vonzott, miközben a meglévő előfizetők egy része is áttért erre a modellre, ezzel stabilizálva a cég bevételi forrásait.
A Netflix további bővítéseket és fejlesztéseket tervez a reklámalapú előfizetések terén. A cég célja, hogy folyamatosan javítsa a felhasználói élményt és növelje a reklámbevételeket. A jövőben várhatóan újabb reklámformátumok és innovatív megoldások jelennek meg a platformon, amelyek még inkább vonzóvá teszik a reklámalapú csomagokat a felhasználók számára.
A Netflix 2024-es második negyedévi jelentése szerint az olcsóbb, reklámalapú előfizetés egyre népszerűbb a felhasználók körében. Az árérzékeny nézők számára ezek a csomagok kedvező alternatívát kínálnak, míg a cég számára stabil és növekvő bevételi forrást biztosítanak. A Netflix további fejlesztésekkel és újításokkal igyekszik fenntartani és növelni ezen előfizetések vonzerejét, így biztosítva a hosszú távú sikert.
Kapcsolódó cikkek
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- A spanyolok taroltak az olcsó légiközlekedésben!
- Megvette a Netflix a Marsra magyar! első évadát
- NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
- A Magyar Telekom együttműködést jelentett be a Netflix-szel
- Megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása, erősödik a streaming
- NMHH-kutatás a legsikeresebb zenei streamingszolgáltatókról
- Médiatanács: több filmet is helytelen korhatári kategóriába sorolt a Netflix
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hosszú távú, stabil munkahelyekkel találkozhatunk a „Mi a pálya” műszaki pályaválasztó fesztiválon
A Magyar Elektrotechnikai Egyesület (MEE) idén már 9. alkalommal szervezi meg a „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztiválsorozatot, amely eddig országosan már több, mint 60 ezer fiatalnak segített a pályaválasztásban. Az esemény célja változatlanul az, hogy megmutassa a fiataloknak, milyen lehetőségek várnak rájuk a műszaki területeken, ahol stabil és hosszú távú karrier építhető.
Hogyan segít a színes E Ink tablet a koncentrálás és az inspiráció növelésében?
A mai felgyorsult világban a megfelelő eszköz kiválasztása az olvasási- és a munkaélmény javításához elengedhetetlen. A színes E Ink tablet egy puha tapintású, tükröződésmentes kijelzőt biztosít, ami kíméli a szemet, kényelmessé és könnyeddé téve az olvasást és a jegyzetelést. Fedezd fel, hogyan tudja jobbá tenni egy BOOX tablet mindennapjaidat!
Ősszel is bőven van mit tenni (és enni) – Hasznos appok az új évszakhoz
Itt az ősz: kezdenek barnulni és hullani a falevelek, a reggelek ködösek, a nappalok és éjszakák pedig egyre esősebbek. A hőmérséklet lehűl – bár kifoghatunk szép napokat –, a körülöttünk létrejövő új világ pedig remek friss lehetőségeket kínál. A HONOR pár okostelefonos alkalmazással kínál lehetőségeket arra, hogy kihasználjuk ezt.
Kyndryl IT Readiness Report: a cégvezetők 90%-a bízik az informatikában, de csak 39%-uk felkészült a jövőre
A Kyndryl közzétette a 2024-es Kyndryl Readiness Reportot, amely azt az ellentmondást vizsgálja, hogy míg a vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy IT-infrastruktúrája kiváló, csupán 39%-uk érzi magát felkészültnek a jövőbeli kockázatok kezelésére. A jelentés azt is bemutatja, miként segíti az IT-korszerűsítés a vállalatokat versenyelőnyük növelésében, annak ellenére, hogy jelenleg a vállalkozások mindössze 42%-a tapasztal pozitív megtérülést a mesterséges intelligenciába való befektetésekből.
Lengyel nagybefektető lépett be az EIT InnoEnergy-be
Új befektetővel bővült a fenntartható energetikai megoldások fejlesztésében, megvalósításában Európában élen járó EIT InnoEnergy részvényeseinek köre. Az autóipar és a fémipar globálisan jegyzett lengyel nagyvállalata, a Boryszew Group S.A csatlakozása jelentős tőkeinjekciót biztosít a szervezetnek az átfogó energiaipari célkitűzéseik megvalósításához. A partnerséget október 16-án jelentették be az EIT InnoEnergy éves rendezvényén, a The Business Booster-en Barcelonában.