Kiemelkedő sikerrel zárult a gyermekek online bántalmazása elleni kampány
Kiemelkedő sikerrel zárult a Betadine oldat és a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közös kampánya, amely a gyermekek online biztonságára, a digitális térben rejlő láthatatlan veszélyekre, illetve az ezzel kapcsolatos szülői tudatosság fontosságára hívta fel a figyelmet. A májusi együttműködés eredményeként a Betadine oldat több mint 4,5 millió forintot adott az alapítványnak.
A kampány során a Betadine oldat és a Hintalovon Alapítvány összefogott, hogy minél több szülő figyelmét felhívják a gyermekekre leselkedő online veszélyekre. A gyerekek ugyanis egyre fiatalabb korban találkoznak digitális eszközökkel, az internet használata a lehetőségek mellett azonban veszélyeket is rejthet.
“Ahhoz, hogy az online térben a gyerekek ne tévedjenek el, segítségre van szükségük, de sokszor még mi, felnőttek is bizonytalanul bolyongunk benne. A Betadine oldattal közös kampányunkkal ehhez szerettünk volna útjelzőket adni, felhívni a figyelmet arra, hogy bár az internet számos kihívást, veszélyt is rejt, de ha ezekkel tisztában vagyunk, akkor a gyerekeknek is segíteni tudunk abban, hogy felismerjék és elkerüljék őket, baj esetén pedig segítséget kérjenek” – mondta dr. Rácz Dominika, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány jogásza.
A gyermekek digitális biztonsága téma sikeresen elérte a magyarokat: az országos, reprezentatív kutatás* eredményeire épülő kampány sajtókommunikációja során a médiumok széles skálája foglalkozott ezzel a kiemelten fontos társadalmi témájával, amely így potenciálisan közel 3,4 millió főt szólított meg. Emellett országszerte több mint 400 patikában és közel 500 gyermekháziorvosnál voltak megtalálhatóak az online bántalmazás megelőzését, a felmerülő problémák adekvát szülői kezelését segítő szórólapok – utóbbiakból 60.000 példány jutott el a célcsoportokhoz.
A kampány az eladási eredmények alapján is rendkívül sikeresen szólította meg a szülőket, nagyszülőket, hiszen május folyamán a Betadine oldat a megelőző közel egy év legmagasabb piacrészesedését érte el. E kimagasló érdeklődésnek köszönhetően a két fél együttműködésének eredményeként a Betadine oldat a kampány lezárultával 4.586.400 forintot adott a Hintalovon Gyermekjogi Alapítványnak.
„Nagyon örültünk, hogy ezzel a nagysikerű kampánnyal segíthettük a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány rendkívül fontos munkáját, és több mint 4,5 millió forintot adhattunk nekik. Az együttműködés kapcsán számos pozitív visszajelzés is érkezett hozzánk: a patikák örömmel adták át a szórólapokat, hiszen rengeteg értékes és hasznos tudásanyagot tartalmazott, amelyek segítették a szülők tudatosítását. Emellett munkavállalóink részére belső előadást is szerveztünk, így kollégáink is megismerhették a témával kapcsolatos legfontosabb információkat” – tette hozzá Tell-Prantner Mária, a Betadine márka Szenior termékmenedzsere.
__________________________
*Kutatás: az Opinio a Betadine oldat megbízásából végzett kutatása reprezentatív az okostelefonnal rendelkező, 16-59 évesekre nem, kor, iskolai végzettség, régió és településtípus alapján. A kutatást 1104-en töltötték ki 2024. április 5 és 2024. április 11 között.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális gyermekvédelmi konferenciát szervezett az NMHH és az ELTE
- Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
- 1,5 millió megtekintést ért el két hét alatt az UNICEF Magyarország kampánya
- TikTokon kampányol az online bántalmazás ellen az UNICEF Magyarország
- Online gyermekvédelmi kampányt indít a Magyar Telekom
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.