A Siemens partnereket keres a mobilpiacon
Az Ericsson a közelmúltban egyesítette mobiltelefon-üzletágát a japán Sonyéval, létrehozva ezzel a Sony Ericsson Mobil Communications AB közös vállalkozást, amely a társaságok vezetői, valamint a független szakértők szerint stabilizálja mindkét cég veszteséges mobilrészlegének helyzetét a piacon.
A német Siemens a közelmúltban elvesztette negyedik helyét a globális mobilpiacon, derült ki a Dataquest piackutató cég napokban kiadott jelentéséből. A társaság 6,8 millió mobiltelefont adott el a harmadik negyedévben, amely a globális piac 7,2 százalékának felel meg. A tavalyi harmadik negyedévben a társaság 9 millió mobilkészüléket értékesített, 8,7 százalékos részesedést elérve ezzel.
A Nokia ezzel szemben 31,6 millió készüléket értékesített 2001 harmadik negyedévében, amely a mobiltelefon-piac 33,4 százaléka. A Siemens mobilüzletága 19,4 millió dollár adózás előtti veszteséget halmozott fel a negyedévben, derült ki a társaság pénzügyi jelentéséből az elmúlt héten. Heim szerint a veszteség azonban egyszeri költségeknek tudható be, amelyek nélkül az üzletág 50 milliós nyereséget ért volna el.
Kapcsolódó cikkek
- Darabonként értékesítik a BenQ-t
- Nincs vevő a BenQ Mobile-ra
- Csődöt jelentett a BenQ (Siemens) Mobile
- BenQ Mobile: a garancia és szerviz két évig biztosított
- 35 millió eurós Siemens alap a BenQ Mobile dolgozóinak
- Bemutatkozott az új BenQ-Siemens mobiltelefon-márka
- Magyarországon is megkezdte működését a Siemens-utód, BenQ Mobile
- A BenQ lassan megválik a Siemens márkanévtől
- EU-engedély a Siemens mobilrészlegének felvásárlásához
- A Samsung a nyuget-európai mobilpiac élére tör