A tinilányok szeretnek új személyiséget felvenni az interneten
A 16-18 éves lányok 4 százaléka, valamint a 36-45 éves életkort kivéve a többi korosztályból még sokan több különböző nevet és hozzá tartozó személyiséget tartanak fenn az interneten. Az internetezési szokások változását követő tanulmány emellett azonban számos egyéb érdekességre derített fényt. Többek között az is kiderült, hogy az amerikaiak inkább információgyűjtésre használják az internetet és nem szórkozásra. Az amerikaiak az átlagosnál több időt töltenek az interneten, az online vásárlás mégsem jellemző rájuk annyira, mint más országok lakóira.
Cole elmondása szerint a Center for Communication Policy a közeljövőben olyan területekre is ki fog térni a tanulmánnyal kapcsolatban, mint például az online szerepjátékok. - Az elkövetkezendő hónapokban nem csak azt fogjuk kutatni, hogy ki mit csinál, de azt is, miért teszi - mondta. A tanulmány összesen 2000 12 év fölötti amerikai megkérdezésével készült. A legtöbben közülük a tavalyi felmérésben is szerepeltek.
Kapcsolódó cikkek
- Mi a vágya a mobilvásárlónak?
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Magyarországi kutatás a száznál több pc-vel rendelkező szervezetek adattárolásáról és adatmentéséről
- Tíz közül két európai háztartásban található nagy képernyős tévékészülék
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A dekóder és a modem után a Skype a legismertebb
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Átfogó piackutatás a magyarországi infokommunikációs szállítói piacról
- A profi hackerek és a szervezett bűnözés célba vették a világ legnagyobb pénzintézeteit
- Továbbra is dinamukisan nő a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma