2,5 millió 06-30-as ügyfél

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. január 4. 17:26
2002. január 4-én a Westel aktív ügyfeleinek száma elérte a 2,5 milliós határt. Az elmúlt évben közel 900 ezerrel nőtt a 06-30-as előfizetők száma.
A Westel újabb eredményes, minden eddiginél jobb évet tudhat maga mögött. Az előfizetőiszám-növekedés dinamikájára jellemző, hogy decemberben, egyetlen hónap alatt többen csatlakoztak a 30-asok táborához, mint 1994 márciusa és 1996 decembere között összesen.

Az új ügyfelek körében a Domino szolgáltatás a legnépszerűbb, az év során az előre fizetett szolgáltatást használók száma és aránya tovább nőtt, és megközelítette a 70 százalékot. A Westel-előfizetők 43 százaléka nő, és a 24 év alatti fiatalok számának erőteljes emelkedésének köszönhetően tovább csökkent a Westel-ügyfelek átlagéletkora. Az előfizetők 22 százaléka Budapesten, 78 százaléka vidéken él.

A Westel az év végi ünnepek alatt csúcsidőben óránként több mint 800 ezer SMS-t továbbított késedelem nélkül.

Kulcsszavak: +fohir Westel MTR +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01