Az IBM új értékesítési csatornát nyit tárolóeszközeinek
A High Volume Product programot 2001 augusztusában jelentették be és 2001 októbere óta alkalmazzák IBM 3580, 3581-es LTO szalagok, a 201, 226-os EXP modellek, illetve 2001 decembere óta a FastT200 Storage termékek értékesítésében. A viszonteladók jogosultságok nélkül vásárolhatnak storage termékeket a HVP-n keresztül közvetlenül a disztribútortól, az IBM bevonása nélkül.
A végfelhasználók számára a fenti konstrukció előnye, hogy teljes IT megoldásaikat a már jól bevált rendszerintegrátor partnerükkel valósíttathatják meg, anélkül hogy az IBM tárolóeszközök szállításához további felhatalmazással rendelkező - partnereket kellene bevonniuk az ügyletbe.
A folyamatok egyszerűsödésével új Üzleti Partnerek kapcsolódhatnak be az értékesítésbe, a disztribútorok így új piaci lehetőségekhez jutnak, az IBM pedig szélesebb végfelhasználói piacot ér el.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM felvásárolja a DataMirrort
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- 2010-re nyeresége felét a szoftverektől várja az IBM
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- IBM: 8 százalékos negyedévi adózott eredménynövekedés
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- Az IBM díjazta az Avnetet
- 300 millió Lenovo részvényt adott el az IBM
- Coworld termékek már Magyarországon is
- IBM - vártnál nagyobb negyedéves adózott eredmény