Az IBM új értékesítési csatornát nyit tárolóeszközeinek

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. január 9. 13:25
Az IBM kibővíti a kis tárolási kapacitású környezetekhez fejlesztett tárolóeszközeinek értékesítési hálózatát. Ezáltal az IBM Üzleti Partnerei külön felhatalmazás nélkül is vásárolhatnak IBM storage termékeket az ún. High Volume Product értékesítési csatornán keresztül. Ez merevlemezekre, szalagos meghajtókra és hálózati tárolóeszközökre vonatkozik.
Máig mintegy 30 disztribútor cég jelezte az EMEA (európai, közép-keleti és afrikai) régióban, hogy szeretne bekapcsolódni ebbe az értékesítési formába.

A High Volume Product programot 2001 augusztusában jelentették be és 2001 októbere óta alkalmazzák IBM 3580, 3581-es LTO szalagok, a 201, 226-os EXP modellek, illetve 2001 decembere óta a FastT200 Storage termékek értékesítésében. A viszonteladók jogosultságok nélkül vásárolhatnak storage termékeket a HVP-n keresztül közvetlenül a disztribútortól, az IBM bevonása nélkül.

A végfelhasználók számára a fenti konstrukció előnye, hogy teljes IT megoldásaikat a már jól bevált rendszerintegrátor partnerükkel valósíttathatják meg, anélkül hogy az IBM tárolóeszközök szállításához további –felhatalmazással rendelkező - partnereket kellene bevonniuk az ügyletbe.

A folyamatok egyszerűsödésével új Üzleti Partnerek kapcsolódhatnak be az értékesítésbe, a disztribútorok így új piaci lehetőségekhez jutnak, az IBM pedig szélesebb végfelhasználói piacot ér el.

Kulcsszavak: +céginfo IBM winchester

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32